sobota, 8 lipca 2017

Stoje kąpielowe z sieciówek

Hej, przychodzę do was pierwszy raz z takim postem, ale stwierdziłam, że to nie jest zły pomysł. 
Wakacje są już w pełni a na pewno nie wszystkie z was są zaopatrzone w stroje kąpielowe,
 dlatego ja przychodzę z takim postem. Stroję będą z sieciówek od razu z linkami do nich. 
Stroje będą z takich sieciówek jak bereshka, sinsay, reserved. Niektóre na żywo 
dużo lepiej wyglądają. Ale przyznam, że w tym sezonie nie znalazłam jakieś stroju, 
który bardzo mi się podoba.




Jak wam się podobają takie posty?

1 komentarz:

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy