sobota, 1 lipca 2017

3 lata

To już dzisiaj minął kolejny rok istnienia tego bloga. Przez ten rok dodałam mało postów,
 nic nie osiągnęłam. Kilka razy myślałam nad usunięciem bloga. Nie wiem w 100% 
czy jest to co chce robić. Ale chce tego bloga dalej prowadzić może coś z tego wyjdzie.
 Jeśli chodzi o posty jak się uda, będą co tydzień, ale nic nie obiecuje. Planuje też konkurs, 
ale musicie trochę poczekać. Już mam plan co może być do wygrania, ale wy też możecie 
dać jakiś pomysł. 

Jak minął kolejny rok to trzeba dać jakąś statystykę tak więc oto ona:
202 obserwatorów
35 109 wyświetleń
2648 komentarzy
153 (łącznie z tym) opublikowane posty.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy