poniedziałek, 5 czerwca 2017

Seriale


Kiedyś nie przepadałam za serialami, ale teraz się w nie wciągnęłam. Dlaczego? Sama nie wiem, może dlatego, że czekasz na nowy odcinek, bo nie wiesz coś się zdarzy. Oglądać seriale dopiero zaczęłam, ale mogę polecić wam trzy.

Riverdale
Opowiada o miasteczku o takiej samej nazwie jak tytuł serialu. Wszystko toczy się wokół śmierci jednego nastolatka. Odcinków jest trzynaście i trwają po około 45 minut. Odcinki można znaleźć w języku angielskim, czyli oryginalnym, w lektorem polskim a także z polskimi napisami. Wystarczy poszukać.




Szefowa/ girlboss
Opowiada historię założycielki Nasty Gal. Serial trochę zwariowany. Opisuje dwa pierwsze lata Sophie od sprzedania pierwszego ubrania. Każdy odcinek trwa około 30 minut i jest nich trzynaście.

Trzynaście powodów
Ten serial dopiero zaczęłam, ale już mi się podoba. Dziewczyna, która popełniła samobójstwo nagrała kasety i wysłała je to wybranych osób, aby później nie przekazały dalej. Więcej nie mogę opowiedzieć żeby nie zdradzić za dużo oraz dlatego, że będę oglądała dopiero czwarty odcinek. Serial ma także trzynaście odcinków i trwają od 45 do 61 minut (tak poczytałam).

A tu lista seriali, które chce obejrzeć:
Skam
Pretty Littre liars
The vampire diaries
The orginals
The 100
Teen wolf
Stranger things
Famous in love
Imposters

To są seriale, które chciałabym oglądać, chyba, że mi się nie spodobają. Jeśli macie jakieś do polecania to piszcie. Tematyka dowolna.

A wy lubicie seriale?

4 komentarze:

  1. Lubię seriale, najbardziej medyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam How to get away with murder (Sposób na morderstwo) i Sherlocka! Obejrzałam też Famous in love, a teraz oglądam "The returned". Mam też w planach obejrzeć "13 reasons why", ale najpierw muszę skończyć czytać książkę.

    Pozdrawiam cieplutko :)
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście wole sięgać po sezon,gdy już całość jest dostępna XD Czekanie na odcinki mnie nuży, ale lubię w serialach to, że mogę obejrzeć 45 minut i sobie pójść. Dobre,jak nie mam czasu.
    Ja ostatnio cały czas uwielbiam West World <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze brakuje mi czasu, a gdy już go znajdę to uświadamiam sobie,że mogę zrobić coś lepszego niż oglądanie serialów. ☺️

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy