niedziela, 2 kwietnia 2017

Jak blogowanie wpłynęło na moje życie?

Może mam mało obserwatorów, ale nie tylko o obserwatorów mi chodzi. Widzę ile osób odwiedza mojego bloga i wcale nie muszą go obserwować aby czytać. Blogować zaczęłam ponad dwa lata temu, w lipcu trzy. Przez ten czas zaczęłam mniej się przejmować tym co sądzą o mnie inni. Mój styl trochę się zmienił i dalej się zmienia. Na początku myślałam, że prowadzenie bloga jest proste napiszę coś, wkleję zdjęcia i dam opublikuj, ale to tak nie wygląda. Trzeba napisać wybrać temat na bloga i tu na początku też jest problem, bo masz dylemat o czym napisać, później trzeba tego posta napisać w między czasie zrobić zdjęcia, do których trzeba się trochę pomalować, bo nie zawsze wygląda się tak jak by chciało. Te zdjęcia trzeba zgrać na komputer, wybrać najlepsze, przerobić i wgrać do posta, a u mnie samo wgranie kilku zdjęć trochę zajmuje. Tak więc opublikowanie posta trochę mi zajmuje. Do tego w szkole czasami mam pomysł na posta, ale nie mam gdzie zapisać, bo zwykle spada mi pomysł w złym momencie. Wracając blogowanie nauczyło mnie być trochę bardziej zorganizowaną. Wstawiać tylko posty, które w jakimś stopniu spełniają moje oczekiwania. Jeszcze planuje kupić aparat, (polecanie jakiś?) bo mój bardziej rodziców nie ma bardzo dobrej jakości i nie zawsze mogę go użyć. Planuje po świętach konkurs na blogu, co chcieliście by za nagrodę, konkurs zrobić sama czy z kimś?









1 komentarz:

  1. Wszystkim sie wydaje ze napisanie posta to takie hop siup. Tak nie jest :) To czasami pare godzin pracy w zależności od tematu. Często w trakcie zmienia się koncepcja albo zdjęcia nie takie...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy