niedziela, 26 lutego 2017

Za lajki

Pamiętacie te spamy na facebook'u lub instagram'ie; Jeśli zdobędę tyle like'i i tyle komentarzy to pójdziesz ze mną na studniówkę, na randkę przyjmiesz oświadczyny itp. Ja jeszcze czasami takie posty widzę i mnie denerwują. Jakby like'i były życiem niektórych osób. Albo jak niektórzy pisali to fryzjerów i kosmetyczek aby zrobili im jakiś zabieg za darmo jeśli zdobędą powiedzmy 1000 like'ów. Dla mnie to już było lekko chore.
Nie miałabym nic przeciwko jeśli takie posty było związane z przekazywaniem czego na jakiś cel np. jak zdobędę tyle like'ów i tyle komentarzy to przekaże karmę lub pieniądze na jakieś schronisko lub coś takiego. A nie uzyskiwanie dóbr dla samych siebie poprzez like'i i komentarze.

Mi ten pomysł od samego początku się za bardzo nie podobał. 








3 komentarze:

  1. Co Ci nie gra w tym pomyśle? ;p Ja to traktuje zupełnie neutralnie: nikomu to nie szkodzi, wręcz przeciwnie, więc co w tym złego? W przypadku firm to dobra reklama, w przypadku znajomych - opcja, by się pośmiać. Oczywiście, ze wszystkiego można zrobić coś wręcz potwornego (np. dziewczyna, która tak się bawi chłopakiem), ale w granicach rozsądku... czemu nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ile można dawać takich postów jak co drugi to jest to

      Usuń
  2. nie zwracałam na to uwagi i dzięki twojemu postowi, uświadomiłam sobie, że fkatycznie to wszystko ucichło
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy