sobota, 18 lutego 2017

Fit motywacja


 Nie ma granic możliwości. Są tylko bariery do przełamania.


Jeśli chcesz osiągać nowe szczyty, musisz przesuwać własne granice…


Dyscyplina to wybór pomiędzy tym czego chcesz, a tym czego chcesz najbardziej.


Ćwiczenia są celebracją tego, co jest w stanie wykonać twoje ciała, a nie karą za to, co zjadłeś.


Ciężka praca znaczy więcej niż talent.


 "Kiedyś" to choroba, która każe nam zabrać wszystkie marzenia do grobu.


Możesz się na sobą użalać, lub możesz się zmotywować. Możesz się obijać, lub możesz ciężko pracować. Cokolwiek zrobisz, to twój wybór. Cokolwiek osiągniesz zależy od ciebie.


Nawet genetyka nie wstanie za ciebie o 5 rano, nie zrobi posiłków i nie pójdzie za ciebie na trening.


Brzuch, walczą o niego nieliczni, a wszyscy chcą go mieć.


Witaj!

Jestem fitnesową wróżką i właśnie rzuciłam na ciebie magiczny pył motywacji. A teraz rusz dupę i idź na siłownię. To g*wno jest cholernie drogie.


Lepiej być znienawidzonym za to kim jesteś naprawdę, niż kochanym za to, kogo udajesz.


Walcz o marzenia nawet jeśli wydają się one nieosiągalne.
Walcz wytrwale do końca.
Walcz dla siebie to Twoje życie, nie zwracaj uwagi na to co inni powiedzą, bo to nie jest istotne.

Istotne są Twoje marzenia, plany i cele!


To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmować wyzwania. są Twoje marzenia, plany i cele!



Nie rzucaj mi kłód pod nogi, bo nie wiadomo, czy nie potknę się kiedyś o jedną z nich biegnąc by ratować ci życie.


Mój trening.
Moja dieta.
Moje ciało.
Moje zmęczenie.
Moje wyrzeczenia.
Moja przemiana.

Twoja zazdrość.


Nie robiąc nic unikasz porażki, a wraz z nią sukcesu.


 Człowiek jest sam w sobie jedynym ograniczeniem, jedyną przeszkodą na drodze do celu.


Nie ma czegoś takiego, jak brak czasu, jest tylko brak motywacji.


Dziś zrób to czego innym się nie chce, a jutro będziesz miał to czego inni pragną.


Będzie bolał
Będzie wymagał poświęcenia
Będzie czasochłonny
Będzie wymagał zaangażowania
Będzie wymagał silnej woli
Będzie trzeba podejmować trudne decyzje
Będzie dużo pokus
Będzie trzeba sięgnąć swoich granic

Jednak, obiecuje ci, jeśli osiągniesz swój cel, zobaczysz, że BYŁO WARTO.


Twoja przyszłość kreuje to co robisz dziś,  nie jutro.


W życiu jak i sporcie masz dwa wyjścia: albo walczyć o swoje, albo patrzeć jak przestaje być twoje.


Przestać wątpić, zacznij wierzyć.


Każda porażka jest lekcja, każdy ból ma nauczyć czegoś ważnego. Wiara w siebie prowadzi do spełnienia najśmielszych marzeń.


Motywacja jest tym, co pozwala ci zacząć. Nawyk jest tym, co pozwala ci wytrwać. 


 Jeśli się cofasz, to tylko po to by wziąć rozbieg.


A teraz zadaj sobie pytanie czy dałeś z siebie 100%?


Jedynie ty możesz sobie powiedzieć "nie dam rady" ale nie musisz się słuchać.


 Masz cel, marzenie, postanowienie? Czas i tak upłynie, więc czemu nie zaczniesz do niego dążyć już dziś i być o krok przed wszystkimi innymi?


Nigdy nie rezygnuj z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas u tak upłynie.



zdjęcia: weheartit.com
cytaty: różne strony

3 komentarze:

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy