niedziela, 1 stycznia 2017

Nowy rok

Tak, nie było mnie długo, ale stwierdziłam, że potrzebuje krótkiej przerwy, 
która się znacznie przedłużyła. Planowałam w tym czasie całkowicie zmienić 
wygląd bloga, próbowałam, ale zepsułam i znowu wgrałam stary, który wcześniej
 zapisałam, gdyby się nie udało, zmieniłam tylko nagłówek do którego miałam
 kilka podejść. W tym czasie zmieniło się kilka rzeczy noszę okulary, na razie
 przez rok, później zobaczymy. Myślałam też dużo nad blogiem i powiedziałam 
sobie, że posty będę dodawały tylko gdy dam rady nic na siłę. Teraz planowałam 
dużo zdjęć, ale nic z tego nie wyszło, pogody za bardzo nie było ani też czasu. 
A może jest tu osoba, która byłaby chętna zrobić mi nowy wygląd bloga?

A teraz takie krótkie lub nieco dłuższe życzenia na ten nowy rok.
W ten Nowy Rok każdy przesyła
najpiękniejsze na świecie zycznia
i ja Tobie z głębi serca wysyłam
najcieplejsze pozdrowienia.

Niech umili ci dobrą zabawę
tłum przyjaciół, co zawsze życzliwi,
a Twój uśmiech od ucha do ucha
niech nikogo dzisiaj nie dziwi.
Niech Ci zdrowie dopisuje,
na każdym kroku,
a pomyślność nie opuszcza w 2017 roku.





1 komentarz:

  1. Szczęścia w Nowym Roku :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy