niedziela, 15 stycznia 2017

My make-up

Może, kogoś z was interesuje jak wygląda mój makijaż. Myślałam bardziej w formie filmiki, 
ale że nie umie dobrze przerabiać jest post. Zaczynajmy...

Zawsze zaczynam od kremu teraz jest to z Venus, który bardzo polecam ja mam 
próbkę z kalendarza z douglasa, ale bardzo dobry nawilżający krem. Nie ma
 on tego brązowego tylko robiąc zdjęcia ubrudził mi się cieniami do brwi.

Później korektor pod oczy i nos i jak mi coś wyjdzie to tam gdzie muszę.

Brwi robię set'em z catrice tym jaśniejszym, bo uważam że ten ciemny do mnie nie pasuje, 
a nie zależy mi na mocnym efekcie.


Rzęsy tuszuje tuszem z Wibo, którego bardzo polecam ładnie pogrubia i trochę wydłuża rzęsy.

Na usta daje pomadkę lub eos'a.





3 komentarze:

  1. szkoda że nie pokazałaś efektu ale super
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten tusz Wibo zaciekawił mnie :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy