niedziela, 16 października 2016

Kratka


 Przepraszam tajemniczego obserwatora i każdą osobę, która czekała na post. 
Ostatnio nie miałam czasu, w zeszłą sobotę był ślub mojego kuzyna, dlatego post się 
nie pojawił. Staram być systematyczna, ale nie wychodzi mi za bardzo do tego, 
mój plan lekcji jest lekko mówiąc beznadziejny we poniedziałek na 14:00, 
od wtorku do piąku na 12:20, w każdy dzień do 19:05. Jak wracam ze szkoły 
jest ciemno, rano nie za bardzo mam czasu, aby wejść na bloga, poczytać inne
 czy nawet napisać posta, ale muszę się postrać, aby w końcu posty były 
systematyczne i były ładne zdjęcia, które dzisiaj nie wyszły. Cały cień padało.
 Do następnego, postaram się aby były regularnie. 



3 komentarze:

  1. Każdemu zdaża się brak czasu, rozumiem cię :)
    Świetna koszula :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja znam brak czasu.. Sama go nie mam bo mam tyle nauki ;/
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń


  3. Hej piekny blog. Nawet bardzo piekny blog. Podoba mi sie Twój blog dla tego zostawiam wlasnie specjalnie dla Ciebie poradnik jak darmowo zyskac linki do swego bloga czyli takze ruch bo o to w promowaniu Chodzi

    Darmowe Linki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy