niedziela, 23 października 2016

Czarno-szaro

 Hej, w końcu mam fotografa, osoba, która zgadnie kto to jest *teraz jest już dobrze* do następnej 
niedzieli dostatnie coś ode mnie. Wystarczy napisać w komentarzu, a ja się z nią
skontaktuje.

Jak wam mija szkoła, bo mi zdecydowanie za szybko i za dużo kartkówek
i sprawdzianów, które mam prawie codziennie w tym tygodniu. Naliczyłam
dziesięć przedmiotów na, które muszę się nauczyć, więc cały tydzień zmarnowany,
a ja zamiast sobie powtarzać piszę posta i co chwile gubię wątek.
Dlatego dziś bardzo luźny post.






4 komentarze:

  1. U mnie też kartkówka pogania kartkówkę ;(
    Świetne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam bardzo dużo nauki :(
    A zdjęcia są ładne !
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytując z posta "co to jest [w domyśle fotograf]", za słownikiem PWN podaję definicję "fotograf - osoba, która wykonuje zdjęcia fotograficzne za pomocą aparatu fotograficznego". Z racji tego, że definicja jest poprawna (a o to chodziło), proszę o kontakt. A tak na serio - Twój fotograf (obstawiam, że jest nim któreś z Twojego rodzeństwa) nie będzie zadowolone, że tytułujesz go jako "co" zamiast "kto".
    Pozdrawiam, Tajemniczy Obserwator

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy