niedziela, 18 września 2016

Szkoła

 Zaczęła się już jakiś czas temu. Dlatego postanowiłam dać kilka rad.
Więc zaczynajmy:
1. Na początku roku przyłóżcie się do wszystkich przedmiotów, 
później będzie nam prościej.
2. Róbcie zadania domowe, nie dostaniecie, ocen ani minusów za to.
3. Wstawaj wcześniej tak aby się wyrobić spokojnie do szkoły.
4. Jedz śniadania, ja teraz zawsze jem, i jest dużo lepiej niż wtedy gdy nie jadłam,
 wiedza szybciej wchodzi.
5. Zapisuj wszystkie kartkówki i testy w kalendarzu, albo na marginesach zeszytu.
6. Rób sobie coś do szkoły do jedzenia (nie mogę powiedzieć śniadania, bo ja mam na popołudniu do szkoły i drugie śniadanie jadłabym po 15:30) .
7. Pij wodę  w czasie dnia.
8. Gdy wypijesz przed szkołą herbatę, jesteś mniej głodny (sprawdza się u mnie).

Jak wygląda mój dzień w szkole(trudno określić równe pory):
7:30-8:00 wstaje
Jem śniadanie
Uczę się
około 10:30 jestem u babci
Wychodzę od babci do szkoły o 11:10
Jestem w szkole o 11:30
Powtarzam przed lekcjami
12:20 pierwsza lekcja
19:05 kończę lekcje
19:25 jestem w domu
Jem obiad lub coś
Robię zadania
Oglądam tv
Ok. 23:00 idę spać




2 komentarze:

  1. Rady są świetne :)
    Bardzo późno wracasz ze szkoły.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy