niedziela, 25 września 2016

Jesienny tag


Ulubiona szminka na jesień?
Nie mam ulubionej.

Ulubiony lakier na jesień ?
Matowy szary lub bordowy.

Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Herbatę, najlepiej melisę. Polecam.

Ulubiona świeca zapachowa?
Rzadko używam świec.

Ulubiony zapach na jesień?
Malina.

Ulubione akcesoria na jesień?
Nie mam takich.

Gdybyś poszła na imprezę Halloween za co byś się przebrała.
Nie obchodzę halloween.

Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej ?
Jakoś nie śledziłam, jeszcze trendów.

Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni ?
Zimna i deszczu.

I pytanie spod ostatniego postu: Chodzisz do normalnej szkoły?
Tak chodzę do normalnej szkoły, tylko u mnie w szkole są dwie zmiany pierwsze i czwarte klasy chodzą na rano, a drugie i trzecie na popołudniu. 





5 komentarzy:

  1. O mój Boże, szkoła popołudniu Oo Nie chciałabym XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy TAG. Też nie śledzę jakoś trendów.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobowiązywałaś się do pisania postów co tydzień, a tu mija drugi i posta brak. Rozumiem, że możesz nie mieć czasu, ale takim zachowaniem tracisz czytelników (których, jak zauważyłam, zostaje Ci coraz mniej). Od dwóch tygodni wchodzę codziennie na Twój blog w oczekiwaniu na nowego posta i za każdym razem czuję się oszukana i zawiedziona. Czytam Twojego bloga prawie od samego początku jego istnienia i czuję się z nim poniekąd związana, dlatego smutno mi, że ja - stały czytelnik - jestem tak tratowana.

    Z poważaniem,
    Tajemniczy Obserwator.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy