niedziela, 11 września 2016

Hejt w szkole

 Temat trudny, ale moim zdaniem warty wypowiedzenia się, dlatego piszę taki temat posta. 
Jeśli ktoś właśnie ciebie hejtuje czy obraża w szkole, wypomina ci, że jesteś za chuda, 
za gruba, brzydka to jest nie prawda. Taka osoba chcę się samo-dowartościować
 twoim kosztem. Może czuję się gorsza i właśnie to na tobie się wyżywa czasami 
nawet bezpodstawnie.
A jak poradzić sobie z osobą, która się z ciebie naśmiewa, po prostu ją ignoruj,
 wtedy to po jakimś czasie jej się znudzi i przestanie, innym sposobem jest też
 śmianie się razem z tą osobą, wtedy się zmiesza i przestanie. Albo też 
możecie się trochę zmienić, ale zostańcie sobą, nie zmieniajcie się w osobę 
gorszą od tej co jesteście tylko na lepsze. I pamiętajcie nie krzywcie innym dlatego,
 że ktoś skrzywdził was.

 Spróbuję też dodawać po angielsku, może się trochę nauczę. 
Jak jest bardzo dużo błędów to zrezygnuje.

  Subject difficult, but in my opinion worthy of comment, so I write a post about.
If someone you just offense (hejtuję/hejt) or offends the school, you reproach you that you are too skinny,
too fat, ugly is not true. Such a person I want to be self-appreciating
  at your expense. Perhaps I feel worse and it is on you to sometimes survives
even unjustly.
And how to deal with the person who makes fun of you, just ignore it,
  then after a while it gets bored and stops, another way is also
  laughing together with that person, then the mix and stop. or
You can change a little bit, but, stay together, do not change a person
worse than the which are only for the better. I don't remember krzywcie others because
  someone hurt you.



4 komentarze:

  1. ze mnie nigdy nikt w prost sie nie wyśmiewał . Kilka razy od kogoś usłyszałam że niektórzy mają coś do tego że na lekcjach się nie odzywam (po prostu byłam nieśmiała) ale coż faktycznie najlepszym sposobem jest śmianie się z tego :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, że większość osób chce się dowartościować naszym kosztem. Niedawno miałam taką sytyację, że dziewczyna naśmiewała się, ze mnie, że wyglądam jak chuderlak, ale zignorowałam to.
    Śliczna sesja :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też byłam świadkiem wyzwisk, które padały na moją osobę i również to ignorowałam, udawałam twardą, a tak naprawdę bardzo to przeżywałam. Był to bardzo trudny okres w moim życiu. :\
    Ładne zdjęcia :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Błędów po angielsku jest sporo, a dopóki nie masz odwiedzających bloga spoza Polski, nie ma sensu dodawać postów po angielsku. Popracuj koniecznie nad słownictwem i gramatyką angielską, a teraz skup się na blogu po polsku. Miło przeczytać wreszcie jakąś notkę, w której więcej piszesz, niż wstawiasz zdjęć. Owszem, zdjęcia są ważne, ale to w końcu blog, a nie album ze zdjęciami. Pisz dalej, bo to przyciąga ludzi do Twojego bloga, a niestety ostatnio świeci tutaj pustkami. Długa droga przed Tobą, ale warto walczyć. Pozdrawiam, Tajemniczy Obserwator.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy