piątek, 1 lipca 2016

2 lata bloga

Hej, to już dziś. Minęło dokładnie 2 lata odkąd powstał ten blog i napisałam pierwszy post. 
Czyta ktoś mnie od początku albo przeczytał wszystkie posty? 
To teraz trochę statystyk
Przez te dwa lata mam 207 obserwatorów. 
Napisałam 129 postów to będzie 130.
Zostało opublikowanych 2566 komentarzy.
Liczba wyświetleń bloga to ok. 20 dziennie.
Post który uzyskał najwięcej wyświetleń to post z konkursem zimowym.

Dziękuje, że jesteście ze mną i mam nadzieje, że was trochę przybędzie. 
.






15 komentarzy:

  1. Gratuluję 2 lat :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci kochana i życzę kolejnych sukcesów :*
    Zapraszam do siebie :)
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje i życzę kolejnych dwóch lat pisania bloga ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu oraz wielu sukcesów :)
    Świetnie wyglądasz :) pozdrawiam :*
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAdnie Ci w czerni i gratulacje wytrwałości :)
    NA zachętę obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :) Życzę ci dalszych sukcesów ;) Zapraszam na jej bloga -> xcysiaxoxo.blogspot.com komentujcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu :).
    Ładna sukienka :)
    www.allicestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobrze że nie zrezygnowałaś. Gratuluje Ci i z chęcią zostanę tutaj na dłużej. Obserwacja jest!
    Tyburskajuliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i życzę kolejnych lat na blogu :) Ładna stylizacja. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)

    Zapraszam do siebie https://maaalgooos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy