niedziela, 19 czerwca 2016

Top 10: ulubieni youtuberzy

Hej, dzisiaj przychodzę do was z moimi dziesięcioma ulubionymi youtuberami, kolejność jest przypadkowa, ponieważ nie umie wybrać najlepszego.

DDOB
Jest to kanał prowadzony przez youtuberki i blogerki z portalu ddob.com

Olciiak
18- letnia Ola wstawia tam filmiki różnego rodzaju: haule, vlogi i inne, które nie wiem jak się fachowo nazywają.

stylizacjeTV
Kanał kosmetyczno- modowy prowadzony przez Karolinę.

Katie x
Rok starsza ode mnie Kasia, mieszkająca w Anglii.

ssarusska
Kanał Sary mieszkającej w Stanach. 
Stuu
Ma kilka kanałów, na każdym ktoś znajdzie coś na siebie.
Klaudia Łepkowska
Kanał urodowy, znajdziecie tam przykłady makijaży na różne okazje.
Hejłobuzy
Prowadzony przez Karolinę i Darka.
BEKSY
Kanał z parodiami i śmiesznymi filmikami.

wbiuru
Kanał prowadzony przez osoby z biuru.

11 komentarzy:

  1. Moją ulubioną youtuberką też jest Olciiak :)
    Bardzo fajni ulubieńcy :)
    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z twojej listy lubię tylko Beksy :) Ale co w tym dziwnego, skoro codziennie sprawdzam czy ktoś rich zone ma nowy odcinek XD
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. też oglądam stylizacja i dg

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnio zaczełam oglądam ddob i przyznam że bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie tych youtuberów

    OdpowiedzUsuń
  6. beksy najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wole littlemooonster 96

    OdpowiedzUsuń
  8. zobaczę te kanały, może akurat coś mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat z tych wszystkich co wymienilas ogladam tylko Stuu :)

    obserwuje
    doblazness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy