niedziela, 12 czerwca 2016

Recenzja: wibo chic matte



Hej, dziś przychodzę do was z recenzją lakieru do paznokci wibo. 
Nazwa: wibo chic matte nr. 1

Według sklepu: Chcesz być Chic? Zastosuj Chic Matte! Wysublimowana kolekcja matowych 
lakierów do paznokci. Kolekcję łączy szyk, klasa i elegancja. Lakier bardzo dobrze
 rozprowadza się na płytce paznokcia. Cechuje go bardzo dobre krycia oraz 
długa wytrzymałość. Kolorystyka nawiązuje do najmodniejszych trendów jesieni.
 Dostępny w 7 najmodniejszych kolorach.

Moje zdanie: Lakier bardzo dobrze rozprowadza się do paznokciu. Szybko wysycha
 drugą warstwę można dać już po skończeniu malowania ostatniego paznokcia, 
ale druga warstwa trochę dłużej schnie. Trzyma się 4 dni, w moim przypadku jeżeli musiałam 
zmywać, robić ciasto i pomagać tacie, widać było delikatne odpryski. 
Zmywa się bardzo łatwo.

Koszt: ok.7 zł

Ocena: 9/10







6 komentarzy:

  1. Podoba mi się kolor lakieru :)
    Może kiedyś go wybróbuję ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. jak taki tani to wypróbuje nawet jeśli by się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny kolor! Taki delikatny :)
    www.blackarrotmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy