niedziela, 15 maja 2016

Wiara w siebie

 Hej dzisiaj przychodzę do was z postem na temat wiary w siebie, tak więc zaczynajmy. Wiara w siebie jest bardzo trudna szczególnie wtedy gdy mamy niską samoocenę lub gdy inni w nas nie wierzą. Sama mam problem z miara w siebie szczególnie wtedy gdy robią coś po raz pierwszy lub gdy wiem, że w czymś nie jestem dobra. Też tak macie? Tak więc nie przejmujmy się innymi, jeżeli źle o nas mówią tylko dążmy do tego aby być z tym lepszym. Ja dawno mogłam się poddać prowadzić tego bloga, bo nie mam jakiś wielkich osiągnąć, ale to lubię. Jeżeli ty coś lubisz robić, ale inni tego nie doceniają się przejmuj się.

"W centrum twojej istoty masz odpowiedź, Ty wiesz, kim jesteś i wiesz, co chcesz" ~Lao Tsu

"Jaka nasza pewność, taka nasza zdolność"~ Richard Bach

"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego, czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś. Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystać. Złap w żagle pomyślne wiatry. Podróżuj, śnij, odkrywaj."~Mark Twain

"Wszystkie nasze marzenia mogą stać się rzeczywistością- jeśli mamy odwagę je realizować."~ Walt Disney

"Nie wstydzić się siebie. To jest jedyna prawdziwa wolność" ~Melania Mazzucco (z książki Vita)













7 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Musimy w siebie wierzyć, bo nikt nie uwierzy, tak jak my możemy :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że niestety ludzie próbują popsuć nam marzenia. Wyśmiewają nasze ambicje, przez co wiele tu obecnych straciło zapał do wykonywania swojego hobby. Nie ma co się przejmować!
    Oczywiśce obserwacja poszła. pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Łatwo tak mówić, ale w rzeczywistości wszystko jest trudniejsze. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiara w siebie jest najważniejsza! Bez niej wszystko jest bez sensu tak na prawdę..
    https://julietguliet.blogspot.com/2016/05/ozspecials.html zapraszam do mnie kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy temat, świetnie napisane - czego chcieć więcej? Naprawdę motywujące cytaty! Dobra robota :)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak miałam, nie przejmuj się to mnie na 100% ;)

    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami tracę wiarę w siebie, ale staram się aby ona jednak była przy mnie.
    Genialny post :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy