niedziela, 29 maja 2016

Ulubione aplikacje

Hej, dzisiaj pokaże wam moje ulubione aplikacje na telefon. Pierwsza chyba każdy 
ją zna to snapchat, więcej chyba nie muszę się rozpisywać. Druga też wszyscy znają 
Instagram, na którym mam więcej zdjęć niż wszystkie, które umieściłam na Facebooku.
 Trzecia to wattpad, polecona przez moją koleżankę z klasy Justynę (jeżeli to czytasz to powiedz)
  w której się uzależniłam. A na początku za nią nie przepadałam, oczywiście książki, 
które przeczytałam trochę się zmieniły i niektóre zostały zaktualizowane. Korzystacie 
może z wattpada, jak to to możecie podać mi książki, abym sobie trochę dodała. 
 Wiecie, że do końca roku szkolnego zostało tylko 26 dni, a za 33 dni ten blog
 będzie obchodził dwa lata, nawet nie wiem kiedy to zleciało.

Wszystkie linki do aplikacji są na pasku bocznym, więc zapraszam.















5 komentarzy:

  1. Snapchat i Instagram ♥
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham te aklikacje,a w szczególności wattpada ;)


    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Od snapa i ig jestem uzależniona, uwielbiam te aplikacje

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy