niedziela, 8 maja 2016

Black-white



Wam też te wolne tak szybko minęło jak mi, a nic ciekawego nie zrobiłam. Ale za to skomentowałam wszystkie (prawie, bo nie wszystkie były otwarte) blogi i to szczerze. Nabiłam sobie też trochę siniaków, jak grałam z braćmi w nogę albo jak spadł mi walec to trawy (nawet nie pytajcie). Prawie codziennie jeździłam na rowerze, najlepiej na obwodnicy, bo tam jest mało ludzi i mogę jechać bez rąk przez całą długość mostu. Według informacji jakie znalazłam ma ponad 2 km, chociaż ja myślałam, że przez połowie mniej. (tu macie link jak obwodnica wygląda z lotu ptaka). Wy co robiliście gdy mieliście wolne, wypoczęliście?





14 komentarzy:

  1. oj majówka minęła bardzo szybko ;)

    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :)
    Takie mroczne :D
    poklikasz u mnie w linki w nowym poście?:)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealne miejsce na zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że spędziłaś wolne aktywnie :) Ja niestety siedziałam chora w domu ;/
    U mnie nowy post, zapraszam!
    http://asiikblog.blogspot.com/2016/05/ciecie-sie-powolny-proces-umierania.html

    OdpowiedzUsuń
  5. hello,
    amaizing post and blog my blogger friends...
    ı am following you on gfc...
    if you want follow me back , please visit my blog
    soslubadem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że zaczęłaś szczerze komentować blogi. Ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy miałam wolne starałam się spędzać czas z przyjaciółmi. Współczuję siniaków :/
    Bardzo ładne zdjęcia! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi się 'wolne' przedłużyło o jakieś trzy lata ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam się cieszę, że majówka już się skończyła - im szybciej wrócimy do szkoły, tym szybciej będą wakacje! Tym się pocieszajmy :)

    Pozdrawiam gorąco ♥♥♥
    → → → mademoisellepaulline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy