niedziela, 22 maja 2016

Bądź prawdziwy w tym co robisz


 Teraz każdy tak samo wygląda, tylko dlatego, że jest na coś moda np. na superstary, 
które mi się już przejadły co druga-trzecia osoba je ma. Niby są ładne, ale czy musisz mieć i 
robić to co wszyscy. Jak prowadzisz bloga to nie naśladuj innych, bo czytelnicy to wyłapią i 
już i będą do ciebie na bloga wchodzić, wiedząc, że to nie prawdziwy ty tylko jakaś
 podróba sławnej, sławniejszej osoby. Inni będą cie podziwiać za to, że jesteś sobą
 a nie jakąś tandetną podróbą kogoś innego, chyba, że ci inni mają coś nie tak z głową. 
Lepiej gdy kimś się inspirujemy, a nie odgapiamy wszystko od tej osoby i chcemy wyglądać 
dokładnie tak jak ona/on. 

"Myślę, że każdy jest dziwny. Powinniśmy wszyscy celebrować naszą indywidualność i nie 
wstydzić się jej." ~ Johnny Depp

"Ludzie, którzy potrzebują najwięcej akceptacji dostają jej najmniej, a ludzie, którzy
 potrzebuje najmniej akceptacji dostają jej najwięcej."~ Wayne Dyer

"Zaskakujące jest jak wiele ludzi idzie przez życie nie uświadamiając sobie, że ich 
uczucia względem innych ludzi są w dużej mierze determinowane przez uczucia wobec 
samego siebie, a jeśli nie czujesz się komfortowo ze sobą, nie możesz czuć się 
komfortowo z innymi"~ Signey J. Harris

"Wolę być prawdziwym dla siebie, nawet jeśli grozi to narażeniem się na kpinę
 innych ludzi, niż być dla siebie fałszywym i narazić się na własną odrazę"
~ Frederick Douglass

"Autentyczność jest zbiorem decyzji, które podejmujemy każdego dnia. To
 decyzja, aby się pokazać i być prawdziwym. Decyzja, aby być szczerym. 
Decyzja, aby pozwolić innym ujrzeć nasze prawdziwe ja." ~ Brene Brown

"Bądź tym kim jesteś i mów to, co czujesz, ponieważ ci, którzy mają z tym
 problem nie są ważni, a ci, którzy, są ważni nie mają z tym problemu."~ Fritz Perls









9 komentarzy:

  1. Mądre słowa :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry przykład z superstarami! Podzielam Twoje zdanie, a cytat Deep'a jest cudowny :)
    Świetnie napisane, kochana - oby tak dalej!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Mądry post :)
    Z tymi superstarsami racja.

    I like this dress <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądry post z tymi superstarsami masz rację.
    Każda osoba je teraz ma.
    Według mnie każdy powinniem być inny na swój sposób,a nie to co jest modne ja też muszę mnieć,aby nie być gorszą.

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! ♥ Ja mam już dosyć tych butów... podobały mi się ale jak tyle lasek zaczęło je nosić to jakoś dziwnie bym się czuła mając coś co ma połowa mojej szkoły ew
    Zapraszam na mój blog ♥

    Zapraszam na konkurs w którym do wygrania świetna książka! wygrywają aż 3osoby więc warto spróbować:) ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ten cytat Johny'ego Deep'a <3
    Spodobał mi się bardzo ten przykład, ja super starów nienawidzę xD
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    to-survive-every-day-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się w 100% z Tobą. Każdy powinien być sobą i nie przejmować się opinią innych. Masz bardzo fajny blog i podoba mi się jak piszesz :)
    Zapraszam do mnie: seeking-neverland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy robiąc to co kocha powinien być sobą, jednak nie zawsze nam się to udaje głownie ze wzgledu na innych.

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Naśladowanie kogoś jest łatwiejsze, a tak wielu ludzi lubi iść sobie na łatwiznę. Niestety
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy