niedziela, 10 kwietnia 2016

Selfie, Wola Krogulewska

 Ostatnio coraz częściej podróżuje i przyznam, ze to mi się bardzo podoba. We wtorek byłam w Młodowie po wodę z Młodowa był już post, wiec nie chciałam dawać zdjęć z tego miejsca drugi raz. Wracając do domu pojechaliśmy na Wole Krogulecka, mój tata powiedział, ze inaczej to sobie wyobrażał, ale mi się bardzo podobało. A jeszcze słonce zachodziło, wiec efekt był jeszcze lepszy. Próbowałam zrobić sobie selfie, ale przez wiatr moje włosy były wszędzie. O czym chcieliście następny post. Mam w głowie kilka planów, ale jak to ja nie mogę się zdecydować.



















8 komentarzy:

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy