niedziela, 3 kwietnia 2016

1200d.pl - blog fotograficzny

Pierwszy raz mam okazję napisać coś o sobie i o swojej twórczości na czyimś blogu. Od kilku dni zastanawiam się nad tym jak zacząć ten wpis, żeby nikogo nie znudzić, bo przecież mam tylko pierwszych kilka sekund na to, żeby zachęcić kogoś do czytania tego, co mam do powiedzenia. Nigdy nie byłam dobra we wstępach, na swoim blogu też ich unikam. Lubię konkrety, stąd też sama od razu przechodzę do rzeczy. 

Przedstawię się. Mam na imię Kinga, bywam na www.1200d.pl, chociaż ostatnio częściej można mnie znaleźć na Facebooku. Wygrałam konkurs fotograficzny, który był organizowany między innymi przez Dorotę, dlatego skupię się na tym aspekcie. Zwłaszcza, że lubię to, co robię i uwielbiam o tym opowiadać. 

Poniżej zdjęcie konkursowe.

Obecnego bloga założyłam po to, żeby móc dokumentować swój progres. Wcześniej można było mnie znaleźć w blogosferze pod różnymi nickami, nazwami blogów i tematyką, ale zawsze kończyło się brakiem motywacji i ogólnym znudzeniem. I tak od 10 lat. Połowa mojego życia. Aż w końcu postanowiłam, że fotografia będzie moją pasją. Tak, postanowiłam. Zawsze była we mnie dusza artysty, lubię wszystko co piękne, oryginalne i niekonwencjonalne. Przez moje zamiłowanie do odkrywania świata, postanowiłam kupić aparat hybrydowy, który okazał się być porażką pod względem technicznym, a ja chciałam wycisnąć z niego coraz więcej. I tak wybrałam lustrzankę. W domu, na wyłączność, mam Canona 1200d z dwoma obiektywami - kit i kultowy 50mm f/1.8, ale ostatnio częściej pracuje z Canonem 70d i 7d, z różnymi obiektywami.

Poniżej zdjęcie zrobione Canonem 1200d + 50mm f/1.8

Zaczynałam na tookapic.com, świetny projekt. Jak wchodzę na swój stary profil, to aż mi wstyd, że coś takiego wrzucałam do sieci, ale to motywujące. Dzięki temu wiem, że każde kolejne zdjęcie to krok na przód. 

Odkąd przestałam się bać robienia zdjęć w formacie RAW, moja "kariera" ruszyła z kopyta. Miałam okazję jeździć na mecze Ekstraklasy, śledząc poczynania Górnika Zabrze. Ostatnio ta część fotografii, pochłonęła mnie całkowicie, bo jednak zabiera mnóstwo czasu. Przeważnie całe weekendy ;) ale zrobiłam też kilka zdjęć portretowych, natura też jest bardzo wdzięcznym modelem, zwłaszcza o zachodzie Słońca. 

Poniżej jedno z pierwszych zdjęć, jakie wykonałam na płycie boiska w Poznaniu.

Poniżej pierwsza (i jak do tej pory jedyna) sesja portretowa.

Z wybraniem kilku zdjęć obrazujących to, o czym piszę, również miałam problem, w związku z czym zapraszam do oglądania mojej skromnej galerii na moim blogu :)

15 komentarzy:

  1. Wo piękne zdjęcia ;) ja własnie zastanawiam sie nad kupnem jakiejś lustrzanki :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :) ja, gdybym nie była taka narwana przy kupnie swojej pierwszej lustrzanki, poczekałabym jeszcze trochę i olała 1200d na rzecz 7d :P ale kto mógł przewidzieć, że tak się w to wkręcę ;) Polecam rozejrzeć się też w bezlusterkowcach, czasem brakuje mi czegoś mniejszego ;)

      Usuń
  2. Cudowne <3
    www.lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie zazdroszczę aparatu, a zdjęcie stadionu wygrywa wszystko!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję! :) Niektórzy mówią, że sprzęt to nie wszystko, ale jednak bez niego nie da się robić zdjęć :P 1200d to kruszynka w porównaniu do 70d i 7d, zdecydowanie te dwie siódemki dają więcej możliwości w świadomej fotografii :)

      Usuń
  4. cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. zaraz zajdrze!:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :)

    Kochana mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/04/wiosenne-nowosci-z-romwe-i-shein.html
    Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, posiadam od paru dni Canona D1200 i bardzo mnie urzekło Twoje zdjęcie zrobione wlasnie tym aparatem. Może jakieś wskazówki jak ustawić aparat, aby uzyskac taki efekt??

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy