niedziela, 6 marca 2016

Poznajcie mnie!

Hej! Tym razem nie piszę do was Dorota, a Kinga z bloga TREAMICI. Dorota zaproponowała wymianę postami, więc chętnie się na to zgodziłam.
Mam na imię Kinga, mam 14 lat. Mieszkam w małopolsce, nie daleko Doroty, dzięki czemu czasem spotykamy się na zdjęcia. Bloga prowadzę ponad 2 lata, ale rok temu dołączyła do mnie Sylwia, a kilka miesięcy temu Agnieszka i tak oto prowadzimy bloga w trójkę. Blog jest moją największą pasją i jest dla mnie bardzo ważny. Oprócz tego interesuję się fotografią, a robienie zdjęć to jest to co kocham i to z czym chciałabym wiązać przyszłość. Lubię czytać książki, a na blogu możecie zobaczyć recenzję kilku z nich, lubię także jazdę na łyżwach/rolkach oraz śpiewać. Mój blog to cząstka mnie, nie wyobrażam sobie życia bez blogowania, mimo że czasem mam chwile zwątpienia.
Także.. serdecznie zapraszam na naszego bloga, każdy znajdzie tam coś dla siebie, od postów tematycznych do recenzji/hauli itp.








13 komentarzy:

  1. Wymiany postami są bardzo fajne :) Zajrzę!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie zajrzę na tego bloga :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w tym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakoś nie przepadam za wymianą postami. :)
    Ładne zdjęcia. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post i miło Cię poznac :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wydajesz się być miłą osobą, na pewno wpadnę do ciebie :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje! Na pewno wpadnę! <3
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja już u Ciebie byłam nie raz i nie dwa :)
    Zapraszam do siebie: klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajrzę napewno! Wymiany są mega fajne !:) pozdrawiam i zapraszam do mnie xx http://xlivi00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł ;)
    wchmurach12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i ciekawy post! ♥
    Obserwuję! ♥
    Zapraszam także do mnie! ♥
    Pozdrawiam :D
    Mój blog-klik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zdjęcia :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy