niedziela, 20 marca 2016

Pielęgnacja paznokci

 Hej, planowałam całkiem inny post. Ale brak zdjęć, które miałam dzisiaj robić, ale niestety jestem przeziębiona więc nie wyszły. Pomyślałam, że taki post może wielu z was przydać.
Pierwszy krok to obcięcie paznokci lub wypiłowanie na odpowiedni kształt. Polecam pilniczek taki najzwyklejszy najmniej niszczy paznokcie i od czasu do czasu możecie użyć bloczka polerskiego aby zmatowić paznokcie. Następnym krokiem będzie odsuniecie skórek przy pomocy patyczków pomarańczowych, które kosztuje (albo chociaż ja je za tyle kupiłam) 3,50 zł na 10 sztuk więc wydatek mały, a bardzo przydatny nawet wylejecie na skórki lakier to wam pomoże go zdjąć. Później dajecie odżywkę lub bazę, wszystko zależy od was. Ja zwykle używam odżywki aby trochę zregenerować paznokcie ta z wibo mi na prawdę pomaga. Później tylko wasz ulubiony lakier. A na koniec top coat aby lakier dłużej się utrzymał. To zmywania polecam najprostszy zmywacz co paznokcie, możecie go nakładać na waciki lub waciki bezpyłowe, te drugie są dużo lepsze i nie kosztują majątku za 500 sztuk ok. 14-15 zł. Jeśli chodzi o ochronę skórek to raz w tygodniu olejkiem arganowym lub zwykłym olejem czy oliwą wcieracie.
Wy czego używacie do pielęgnacji paznokci?











15 komentarzy:

  1. Ja niestety mam straszne problemy z paznokciami, trudno mi je zapuścić i są strasznie łamliwe..
    internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam pilniczka szklanego, uważam, że jest niezastąpiony :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam strasznie zniszczone paznokcie, więc jakiś lakier mam na nich cały czas by to ukryć. Szczerze to nie znoszę tych wacików bezpyłowych, drażnią mnie. Zastanawiam się nad kupnem odżywki, ale nie jestem zbytnio przekonana.
    www.acratello.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Od niedawna robię tylko hybrydy i jak kosmetyczka ściąga mi lakier to od razu daje mi jakąś fajną odżywkę :)
    Wiele produktów, które pokazałaś ma różną opinię na blogach kosmetycznych, więc coś się orientuję jak działają.
    http://vici-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jezeli chodzi o paznokcie, to zadko kiedy nadaje im jakis kolor, najczesciej stawiam na zwykle odzywki:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. moje paznokcie niestety są w słabej kondycji ! Przydatny post :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze spróbowac tej odzywki z eveline!

    http://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje paznokcie to kompletna katastrofa.. Nic im nie pomaga :(
    Pandabae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele dobrego o odżywce z Essence, jednak moje serce podbiła ta z Golden Rose :)
    Może wspólna obserwacja? :>
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam firmę essence. Bardzo fajny post :*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie , liikeeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wlasnie nic nie musze uzywac, a mam w miare ladne :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Moje paznokcie niestety są okropne! :(
    Używałam kilku odżywek, ale nic nie pomagały :(
    Chyba skorzystam z kilku rzeczy z twojego posta! ;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używam olejku do paznokci 3 razy w tygodniu, a w inne dni specjalnego kremu.
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, genialny post :) <3

    Proszę o poklikanie w najnowszym poście, jeśli zostawisz komentarz z cenami to twój blog pojawi się w następnym poście. ♥
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja musze koniecznie kupić sobie odżywkę do paznokci :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy