niedziela, 14 lutego 2016

Wybij się na kimś kto osiągnął więcej niż ty

Spotkałam kilka takich przypadków, jakaś osoba próbuje się wybić na kimś bardziej popularnym. 
Jeśli te osoby się przyjaźnią lub nawet są rodziną to nie mam nic przeciwko. Ale jeśli osobę 
pozna się przez internet i jej się za bardzo zaufa, myśli się, że tej osobie możemy ufać to
 możemy się przejechać. Kilka blogerek opowiadało o tym, że wypromowało osobę a ta
 okazała się całkiem inna. Nie będę tu podawać przykładów, bo sam/sama wiesz czy ty
 zostałeś/zostałaś oszukana a może to ty oszukałeś inną osobę. Jeśli to ty ją oszukałeś 
pomysł jak się czuła. Może zyskałeś trochę obserwatorów czy czegokolwiek, ale nie
 z własnej pracy tak jak to zrobiła tamta osoba. Pamiętaj nie ufaj każdemu i nie 
oszukuj nikogo będziesz później tego żałować.




 



28 komentarzy:

  1. Jeśli dla kogoś liczy się tylko liczba obserwatorów, to na pewno nie zajdzie za daleko. ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie, grunt to nie ufać każdemu..
    szkoda tylko, że ja tak nie potrafię.
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jeśli się na coś samemu zapacuje to wtedy jest takie mega uczucie że nam się udało i to bez pomocy, tym sie kieruje

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo wielu osobom zależy tylko na liczbach, dostaje sporo wiadomości o promowaniu, bez sensu to moim zdaniem
    www.onlydreams.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie bez sensu :) należy samemu sb na to zapracować ;) ja nie ufam ludziom bo są różni :)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Niektórzy myślą, że inni nie mają uczuć i nie przejmą się takim zachowaniem

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie zdjęcia. Racja ludzie czasami wykorzystują swoje przyjaźnie :c
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post jak zawsze! :) Przykre jest to, że ludzie mają gdzieś jak bardzo ktoś pracuje, żeby mieć to co ma.
    Obserwuję i zapraszam do siebie!
    http://asiikblog.blogspot.com/2016/02/jak-bedzie-wygladac-moj-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety ludzie teraz są strasznie leniwi i chcą osiągną sukces na pracy kogoś innego :/
    Może obs za obs?

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia
    Racja czasem ktoś kogoś po prostu wykorzystuję :c

    Co powiesz na obs za obs ?- Zacznij a ja się zrewanżuję

    Zapraszam cię również do konkursu na moim blogu który jest całkowicie darmowy



    http://magicworldprincesscarmen.blogspot.com/







    xoxo Carmen

    OdpowiedzUsuń
  11. coraz wiecej na swiecie ludzi ktorzy chcą dzieki komuś coś osiągnąć...niestety!

    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com (akceptuje wymiane obserwacjami) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nice post:)
    kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasem ludzie po prostu zazdroszczą sukcesu,osobowości i robią wszystko,aby ,,zniszczyć tą osobę i osiągnąć swój cel.Bardzo fajny post.Pozdrawiam.
    pieguusek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja poznałam przez internet pewnego youtubera. Nagraliśmy wspólnie filmiki, mimo iż on jest bardziej popularny niż ja jednak... wciąż się trzymamy razem i mamy ze sobą kontakt mimo iż ja mieszkam w Warszawie a on ponad 300 km dalej.
    Więc obalę mit, nie każdy tak robi że chce się na kimś wybić. Ja sama próbuję wypromować (z własnej woli) bloga przyjaciółki którą znam już 10 lat (osobiście!) i mam pewność że to osoba która nie zmieni się pod wpływem presji.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo przykre, ale myślę że nie warto nato zwracać za dużej uwagi bo leniwi ludzie zawsze będą. Obserwuję. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że nawet dla popularności czy obserwatorów nie warto ranić innej osoby. Bo uczucia są o wiele ważniejsze niż liczba.
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie warto wybijać się na kimś:)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    NOWY POST na: www.twinslife.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Teraz dużo ludzie niestety oszukuje :// Śliczne zdjęcia ;))

    amatorskie-rysowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dokładnie trzeba na wszystko sobie samemu zapracować ob obserwuje i zapraszam do mnie http://wikimiki654.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawy post i świetny wygląd bloga.
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzeba uważać na te internetowe znajomości :) ciekawy blog
    zapraszam przy okazji do mnie shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej!
    Niedawno weszłaś na mojego bloga, pamiętasz, z "zapytaj"? Teraz ja zawitałam u Ciebie!

    Prześliczne zdjęcia robisz, pewnie zauważyłaś u mnie, że też trochę interesuję się fotografią ;) Najbardziej podoba mi się chyba pierwsze ;) Teksty też są spoko, ale moim zdaniem można by podszlifować sposób pisania, jeśli wiesz, o czym mówię ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajny design bloga <3 Zapraszam do mnie, odwdzięczam się
    http://bright-blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobre... Albo w sumie ktoś udaje przyjaciela tylko po to żeby mieć korzyści. Zapraszam do mnie http://adek403.blogspot.com miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz cudownie!
    Dziewczyny! Proszę o pomoc, dopiero zaczynam blogować i potrzebuje wsparcia..
    Wejdźcie, napiszcie w komentarzu co zmienić, co zostawić.
    ----> blod-cape.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy