niedziela, 28 lutego 2016

Babeczka z kubeczka

Hej, przygotowałam dzisiaj dla was bardzo prosty przepis. Idealny jeśli macie na coś słodkiego
 ochotę a nic nie ma. Przepis jak i składniki są bardzo proste, więc można się ich nauczyć na 
pamięć. Tak więc zaczynajmy.

Składniki:
3 łyżki mąki
3 łyżki cukru
3 łyżki gorzkiego kakao (takiego do wypieków)
3 łyżki oleju
1 jajko
pół łyżeczki proszku do pieczenia
3-5 łyżek mąki lub mleka (wszystko zależy od wielkości łyżek i jajka)

Przygotowanie:
Do miseczki wsyp lub wlej wszystkie składniki a następnie dokładnie wymieszaj. 
Przełóż do dwóch kubków, i wstaw do mikrofali na 2 minuty, jak będziecie widzieć, 
że jeszcze nie jest gotowane dodajcie jeszcze 30 sekund.


Czy ktoś z was robi wyglądy bloga lub zna kogoś kto robi?



21 komentarzy:

  1. Robię takie ciasto za każdym razem kiedy mam ochotę na coś słodkiego, a w domu nic nie ma :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł, muszę wypróbować :)
    Ja robię design'y na blogi ;D
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł,kiedyś na pewno wypróbuję. Strasznie lubię takie rzeczy! ♥

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam już o tej babeczce. Taka domowa sto razy lepsza, niż z proszku :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie próbowałam :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie proste nieskomplikowane przepisy *.*

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Smacznie wygląda:) Na pewno wypróbuję przepis;)
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Było pyszne! Dzięki! :)

    ZAPRASZAM http://katrislook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. w robieniu słodkości najlepsza nie jestem ale twój przepis wydaje się być łatwy więc jutro spróbuje :)


    a w wolnej chili zapraszam do mnie :)
    http://modnemadam.blogspot.com/2016/03/pandora.html

    OdpowiedzUsuń
  10. O mniam! Chyba wypróbuję, bo od rana chodzi za mną coś słodkiego :D
    http://deeeemem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniamuśna! :)
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie lubię tego typu "deserów". :D

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę spróbować takiej domowej bo te gotowe są nie dobre
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś takie rzeczy robiłam, ale musiałam przestać jeść słodycze :/
    Pozdrawiam
    www.veroniiic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Robiłam kiedyś bardzo podobną babeczkę jednak nie za bardzo mi smakowała :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mój brat próbował zrobić taką babeczkę i nawet mu się udało ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy