środa, 20 stycznia 2016

Konkurs fotograficzny: "Zima w obiektywie"

Hej, jaką że w całej Polsce zima w pełni chociaż według pogody u mnie w telefonie zapraszam na konkurs fotograficzny. Powodzenia wszystkim.
Uwaga: Jako, że nie ma w tej chwili śniegu, zdjęcia mogą być już wcześniej publikowane na waszych blogach. Zdjęcia nie muszą być tegoroczne.
Konkurs przedłużony do 20 marca br.
1. Organizatorkami konkursu są AniaMaddaPaulinaRoksana i ja.
2. Uczestnikiem konkursu może być każdy bloger, mieszkający w Polsce.
3. Temat konkursu to "Zima w obiektywie", prace niezgodne z tym tytułem od razu będą odrzucane.
4. Nadsyłane prace przyjmujemy do 20 lutego (włącznie)
5. Wszystkie zgłoszenia należy wysyłać pocztą elektroniczną w załączniku na adres zimawobiektywie@wp.pl
6. Można zgłosić tylko jedno zdjęcie.
7. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest publiczna obserwacja blogów organizatorek.
8. Biorąc udział w konkursie, uczestnik deklaruje, że ma prawa autorskie do wysyłanego zdjęcia
9. Minimalna długość dłuższego boku zdjęcia to 1500px.
10. Nagrody są przyznawane pięciu osobom. Każda organizatorka wybiera swojego faworyta i wysyła mu paczkę- niespodziankę- oraz post promujący na blogu blogerki, która wybrała pracę. Z pięciu wyróżnionych osób, wszystkie blogerki wybierają jedną osobę, -zwycięzcę konkursu- który otrzymuje od wszystkich organizatorek obserwację.
11. Organizatorzy zastrzegają sobie prawa do zmiany regulaminu w czasie trwania konkursu.





51 komentarzy:

  1. Bardzo fajny konkurs :)

    Mam prośbę, mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm może spróbuje! Kiedyś robiłam zdjęcia
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne konkursy! Powodzenia wszystkim! Ładny wygląd bloga:) ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia wszystkim :)
    Przemyślę to i może wezmę udział. :)
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny pomysł niestety dopiero dzisiaj zobaczyłam no ale trudno obserwuję!! i może na następny konkurs coś wyślę. http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs trwa do 20 lutego, więc jest czas

      Usuń
    2. aha sory pomyliłam daty ;]

      Usuń
  6. Obserwuję już wszystkie jako Nika;P
    a zdjęcie musze zrobić i wybrać :D i oczywiście wyśle :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny konkurs! Być może spróbuję, ale dopiero kiedy będę miała jakiś pomysł w głowie :) Życzę wszystkim powodzenia!
    Nowy post, Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze ja kiedys robiłam sporo zdjęc teraz jakos nie mam weny do tego :D konkurs super sie zapowiada :)
    www.marijory.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, biorę udział! Zjem śniadanie i idę focić :)
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na konkurs :)
    Obserwujemy? daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że organizujecie taki konkurs :) Dzięki temu uczestnicy mogą się skupić na rozwijaniu swoich pasji i to jest świetne!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę powodzenia wszystkim.
    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post! :) :*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny konkurs.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do odwiedzania i komentowania mojego bloga.
    http://fashionowski.wix.com/blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł na konkurs :)
    Powodzenia la uczestniczących :)
    Pozdrowionka, http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za pech ;/ Akurat u mnie już stopniał śnieg, ale może jeszcze do lutego napada ^^
    http://photo-claudine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny pomysł z tym konkursem :)pozdrawiam ja już obserwuje i zapraszam do mojego bloga jeżeli się tobie spodoba to zapraszam do zaobserwowania go http://slendujula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy konkurs. Może spróbuję :)
    Zapraszam do mnie inspirationbyann.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega konkurs,chyba wezmę udział ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Z checia bym wziela udzial w tym konkursie ale mieszkam w Londynie i tu nie ma zimy :( (Chyba ze moge podeslac stare zdjecie?:D)

    www.comocarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. powodzenia wszystkim :)

    Kochana mam prośbę... czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście :
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/01/lista-zyczen-czyli-wpado-mi-w-oko-z.html
    Z góry ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny pomysł ;D
    obserwuje :)
    http://nofik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny konkurs. ;) Może wezmę udział. :)
    Obserwuję :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia ;)


    bajeerancko.blogspot.com Zaobserwuj ;3

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wzięłabym udział i zrobiłabym parę zdjęć w ferie, ale niestety boje się, że nie będzie śniegu i zimowe zdjęcie nie wyjdą, dlatego jeszcze zobaczę czy wezmę udział;) A wszystkim, którzy biorą udział życzę powodzenia:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. No no będzie trzeba spróbować :)) ogólnie to fajny pomysł :))

    http://carolinaimage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. dobry wpis, może wpadniesz do mnie na www.lipsonheels.pl na kazdy komentarz czy polubienie strony na facebooku odwdzieczam się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kreatywny pomysł :) życzę powodzenia wszystkim !
    I zapraszam do mnie dopiero zaczynam
     http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. sama bym w takim konkursie chciała wziąć udział xD
    byajina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajny konkurs ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż:
    Blond Dreamer ♥♥♥ Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Powodzenia w konkursie :) .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny konkurs, niestety u mnie nie ma nawet troszkę śniegu więc nie mam jak zrobić zdj :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł na konkurs ! ♥ Jednak blog jest świetniejszy :D
    Zapraszam również do mnie ;* --> http://mojblogok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super konkurs, zawsze chciałam zrobić, lecz niestety nie wiem jak się do tego wszystkiego zabrać! :) xx

    http://nonstopyou.blogspot.com/2016/02/keep-smiling.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące Emotikon smile !
    swietny pomysl na ten konkurs ale u mnie zamiast sniegu sa kaluze z deszczu :(
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba wezmę udział :) Ale muszę jeszcze zobaczyć :p

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  37. super konkurs ja niestety nie moge wziac udziału :c ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie weźmiemy udział tylko skąd mamy wziąć osoby, które mamy obserwować? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musicie oberwować organizatorki konkursu

      Usuń
  39. fajny pomysł :d
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy