piątek, 18 grudnia 2015

Chcę coś zmienić, ale co powiedzą inni.

Tak jak obiecywałam teraz post tematyczny, jeśli czytałaś tytuł wiesz jaki. Sama kiedyś miałam taki dylemat, ale przecież to moje życie, a nie innych więc i tak zmieniłam to co chciałam. Pamiętaj jednak zanim coś zmienisz zastanów się dobrze, czy tego na pewno chcesz i czy będzie ci to pasować. Nie stawiaj tylko na modę. Jeśli chodzi o odwracalne zmiany w krótkim czasie to nie przejmuj się, że będziesz źle wyglądać. A jeśli chodzi o nieodwracalne lub te które dłużej trwają zastanów się dobrze. Pierwszy co głowy przyszedł mi tatuaż dobrze się nad nim zastanów. Pamiętaj jeśli chcesz coś zmienić nie patrz na innych, co jeszcze gorzej na tym wyjdziesz.




78 komentarzy:

  1. Masz całkowitą racje,zawsze trzeba się dobrze zastanowić zanim podejmiemy jakąś decyzje. Pozdrawiam.
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, nie można oglądać się na innych. Jeśli chcemy sobie coś zmieniać to zmieniajmy ;)

    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post, szkoda że tak mało się rozpisujesz c:
    Zapraszam do siebie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie powinniśmy patrzec na to co mówia o nas inni, bo poznamy kiedys odpowiednie osoby które zaakceptuja nas takimi jakimi jesteśmy.

    MÓJ BLOG KLIK
    może wspólna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację, powinniśmy patrzeć tylko i wyłącznie na to czego my chcemy i czy taka zmiana byłaby dla nas korzystna :)
    Pozdrawiam
    http://wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy rok.
    Nowe życie.
    Nowe nadzieje.
    Powodzenia! :)
    Serdecznie zapraszam do siebie -> http://tangledstories314.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. 100% racji w tym co napisałaś, świetna notka ! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/2015/12/a-million-dollar-smile-with-hismile.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie napisane, miło się czytało :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, pisz więcej takich przemyśleń ;)
    Ja liczę się z opinią innych, egh :/
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie warto się przejmować opinią innych :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Krótki, ale treściwy post, choć ja osobiście napisałabym pewnie dużo dłuższy :D
    Nowy przepis na Stylizacjach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ważne, aby być szczęśliwym, nie patrząc na to co mówią inni :). ŁAdne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. notka nic dodać nic ując + ładne foty ;)

    www.beyoutiful.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdyby wszyscy patrzyli na to co mówią inni, to połowa ludzi byłaby nieszczęśliwa :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. zmiany są super. ale ja jednak naleze do osób które najpierw muszą znać opinie innych żeby coś zrobić

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. po co zastanawiać się, co powiedzą inni? przecież to nasza decyzja i nasze życie
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post :)

    Zapraszam do mnie
    Wanko's stories
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Lepiej jest 100 razy przemyśleć coś zanim coś się zrobi... Dla niektórych zmiany są dobre a niektórym wcale na dobrze nie wychodzą.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz rację. Nie warto przejmować się opinią innych.
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Racja :) Ładne zdjęcia :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mądry post i świetne zdjęcia.
    xx // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych Świąt ! :* .
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś bardzo przejmowałam się opinią innych, jednak teraz po wielu latach wiem, że była to totalna głupota, nie warto słuchać tego, co inni mówią o naszym życiu. Mamy je jedno i warto robić to, co nam się podoba, mamy ochotę coś zmienić - zmieniajmy i róbmy to, czego chcemy. Kiedy, jak nie teraz? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Racja, warto brac pod uwage jedynie zdanie najbliższych i tych którzy wiemy ze chcą dla nas jak najlepiej :)/Karolina


    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Dużo prawdy napisałaś :)
    Zapraszam do mnie
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurcze, ja tylko czekam do półmetku i ścinam włosy, a końcówki chce mieć niebieskie, ale mamę będzie ciężko przekonać :( Ale tak mi się to podoba! Śliczne masz włosy tak btw! Wesołych Świąt! Obserwujemy?

    NOWY POST!
    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie!
    http://bieganiejestspoko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja nie lubię zbyt radykalnych zmian. Delikatne tak. Ale rzeczy takie jak włosy... Nigdy nie obetnę ich zbyt wiele :D

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Wesołych świąt :)
    Zapraszam na mojego bloga --->http://wchmurach12.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wesołych Świąt, wielu radosnych chwil, dużo uśmiechu, miłości i szczęścia, szczęśliwego Nowego Roku oraz udanego Sylwestra życzy
    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia! Wielu łask Bożych, szczęścia, radości, uśmiechu i zdrowia życzy
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja jestem osobą, która boi się wszelkich zmian, dlatego takowe przemyślę tysiące razy żeby wszystko wyszło idealnie. Śliczne zdjęcia.
    Pozdrawiam ciepło
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie podobnie myślę.
    Ale niektórzy przy takich odwracalnych sprawach raczej nawet patrzą na innych. Co oni pomysla.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z tobą :D nad tatuażem zastanwiałabym się chyba kilka lat :D

    OdpowiedzUsuń
  34. rob co czujesz i nie zważaj na innych....super post

    moja nowa piosenka! zapraszam do przesluchania http://alexwberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne zdjęcia :) Wesołych świąt :)
    http://aleksaandrinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwazam ze słuchanie opini ludzi na ktorym nam wgl nie zależy jest glupota i strata czasu. Co innego kiedy to rodzina czy bliskie osoby. Wysluchac rad zawsze warto ale trzeba tez myslec nad tym czego sie chce.

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Krótko i na temat,prawidłowo!
    Wesołych świąt!

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja zazwyczaj długo myślę zanim podejmę jakąś decyzję :)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny wpis! :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Czasem za bardzo przejmujemy sie tym co powiedza inni,a nie potrzebnie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  41. piękna :*
    http://luuvmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. I really love your fashion sense.
    you always look amazing so all of your outfits are lovely.
    would you like to follow each other on google friend connect and google plus? If you follow me,
    I will follow you back after it.
    www.tomntins.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham zmiany, dzięki nim nie panuje ciągle nuda
    Na wakacjach przefarbowalam się z bladu na szatynke i z włosów po pas mam teraz "grzybka" myślę, że dobrze mi to zrobiło
    Lepiej jest słuchać głosu swojego serca, niż opinii innych które mogą być nieszczere, wynikiem zazdrości i nienawiści
    Wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku
    szarpana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Najważniejsze żebyśmy my się czuli ze sobą dobrze <3

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuję serdecznie za życzenia na moim blogu.Tobie również życzę obserwatorów, komentarzy, jak i wszystkeigo dobrego. Masz błąd, bo powinno być "Tatuaż" bez Ł.

    Ogólnie post fajny, szkoda, że krótki :) Jesteś bardzo fotogeniczna :)))

    Pozdrawiam, Wesołych Świąt- pedzelikartka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja na całe szczęście w końcu dorosłam do momentu, w którym za przeproszeniem mam w głębokim poważaniu to, co mówią za moimi plecami osoby, z których opinią się nie liczę. :) Jest to niezwykle przyjemne podejście, polecam serdecznie!

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie, czasem inni ludzie za bardzo chcą kierować naszym życiem. Naszym - więc to my decydujmy, ale i biorąc też pod uwagę innych :-)
    xoxo,
    Zapraszam na urodziny bloga:
    http://xiyavalentina.blogspot.com/2015/11/first-blog-birthday.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Zmiany są nieodłącznym elementem naszego życia. Osobiście, uwielbiam eksperymentować, więc farbowanie włosów na interesujące kolory, zmiana stylu i otoczenia przychodzą mi bardzo łatwo. Twój tekst porusza temat akceptacji, ale zostawia lekki niedosyt. W przyszłości liczę na większą "wylewność" :D

    Pozdrawiam,
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Moim zdaniem zmiany są dobre, nawet te drastyczne i szokujące, zawsze wnoszą coś do naszego życia. DAWAJ ŚMIAŁO!!!

    http://zlosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mądrze napisane. Warto nieraz zmienić coś w sobie bo może nam to dodać pewności siebie.
    adresjestdlaciot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Zmiany w większości przypadkach wychodzą na dobre, poza tym ja lubię się wyróżniać. Moim pierwszym krokiem było ścięcie się, potem miałam niebieskie włosy :) i choć już od dawna nie mam to znajomi czasami dalej się pytają "nie bałaś się, że inni myśleli o tobie inaczej?". Zawsze się wtedy śmieję, przzecież to moje życie i moje wybory, nikt za mnie nie przeżyje :D

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja lubię często zmieniać coś w swoim życiu, jakoś nie przywiązuję się zbytnio do jednej rzeczy. Przy tym wgl się nie przejmuję tym co o mnie sobie inni pomyślą ;)

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  53. ja planuję pofarbować włosy ;d zdaje sobie sprawę, że jak wrócę do szkoły to już zaczną się plotki czy lepiej wyglądam czy gorzej, ale mam to gdzieś bo ludzie zawsze gadali i zawsze będą gadać :) OBSERWUJĘ i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajnie napisałaś. I masz rację !
    Kochana mogłabyś poklikać u mnie w linki? Byłabym Ci bardzo wdzięczna♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale ślicznotka:*
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz racje nie mozna patrzec na innych, najlepiej myslec o sobie o o tym czy ta zmiana bedzie na lepsze czy gorsze :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  57. Czasami niektóre decyzje musimy dobrze przemyśleć ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. super fryzurki
    http://nataliakraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne włosy, chciałabym takie miec ! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne włosy, chciałabym takie miec ! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Fajne zdjęcia!

    http://mikolajkulicki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Każdą zmianę w życiu warto najpierw przemyśleć :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz rację. Szkoda, że nie rozwinęłaś dłużej tego post

    kamilakate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ale masz ładne włosy :3

    Szczęśliwego nowego roku! :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  65. To co robimy z własnym życie to nasza sprawa! Nikomu nie powinniśmy dać wejść na głowę :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  66. Szczerze to ja już nawet nie patrzę na innych, to moje życie. Poza tym ludzie się zmieniają, a za parę lat okaże się, kto co osiągnął ;)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. fajny blog obs dla mnie ?? tez proowadze bloga http://dash-aleksandre.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  69. Dokładnie, nie można patrzeć na innych:)

    Pozdrawiamy i życzymy szczęśliwego Nowego Roku!:*
    Nowy post na www.twinslife.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgadzam się z tym.Powinniśmy robić to co my chcemy :)

    Zapraszam-Official Patty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Pasuje Ci taki wianuszek :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)
    Bardzo przyjemny blog, chętnie zostanę na dłużej, zapraszam również do mnie.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy