piątek, 7 sierpnia 2015

Kopiowanie

Dziś coraz więcej osób idzie na łatwiznę kopiując zdjęcia, ale czy tylko zdjęcia. Odpowiedź brzmi nie. Ludzie (człowieki, jak to dziś powiedziałam), kopiują dosłownie wszystko, niektóre, a nawet większość z którymi się spotkałam to blogi. Kopiują zdjęcia, tekst, design, a nawet podszywają się pod inne osoby tak jak ostatnio było na Kikanators, że podszywali się pod Kikę. A po co im to? Może chcą coś osiągnąć, że niby są tacy dobrzy, ale tak naprawdę to nie do końca są. Albo chcą coś osiągnąć za wszelką cenę. 
Co sądzicie o kopiowaniu?

 Bym zapomniałam o bardzo ważnej sprawie, pisałam tydzień temu, że w niedziele będzie jakaś niespodzianka, niestety jest nieaktualna, ponieważ ktoś to zrobił przed mną. A brakowało mi tylko jednej partii zdjęć. Domyślacie się co to miało być?









91 komentarzy:

  1. Ja uwazam , ze to głupota! Niefajnie jest przypisywać sobie cos co ktos zrobil.
    Po za tym świenie piszesz :o interesująca notka i ładny wygląd bloga- to trzeba przyznać :) Widać, że dużo pracy wkładasz w swojego bloga.
    Zapraszam też do mnie, na pewno znajdziesz coś co mogłoby cię zaciekawić!
    Oczywiście obserwuję : *
    http://maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ludzie którzy tak robią sa bezsensowni i skreśleni na starcie
    zapraszam słoik dżemu - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopiowanie w dzisiejszym świecie to dla większości "norma" ;)
    Ładna bluzka :)

    Mój Blog - klik!
    Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, odwdzięczę się tym samym. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia!
    Niestety z kopiowaniem można mieć teraz do czynienia na co dzień. Dla mnie to najgorsza rzecz, jaką można zrobić. Musimy jednak zdać sobie z tego sprawę, że takie osoby niewiele osiągną.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, masz piękne włosy! :)
    Co do tematu kopiowania... Jestem zdania, że coraz więcej osób chce skopiować kogoś. Patrząc nawet na swoją młodszą siostrę, gdy nie chce już być dzieckiem, a chce być taka jak koleżanki. Myślę, że wszystko w umiarze jest odpowiednie.

    conowegoumarty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog!

    follow?
    http://fashionlikealife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie spotkałam się z typowym kopiuj-wklej ale widziałam, że coś co miało taką unikatową wartość, coś co niewielu mogło pomyśleć pojawiło się na kilku blogach, oczywiście napisane w innych słowach, lecz chodziło o to samo.

    ~ https://oczyoutsidera.blogspot.com/ klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Nienawidzę kopiowanie. Rozumiem, jeśli dana osoba spyta się czy może zainspirować się czyimś postem czy zacytować dane zdanie. Z uprzednią informacją inaczej spogląda się na kopiarstwo. Sama staram się być oryginalna, namęczyć się przy wymyśleniu notki czy czegokolwiek, zamiast pójść na łatwiznę.

    http://sheryose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kopiowanie - trzy razy nie! Nie wiem po co ludzie to robią. Nie mają swojego własnego stylu? Są naprawdę na tyle leniwi, że nie potrafią nic stworzyć samemu?

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. kopiowanie jest czyms obrzydliwym niestety.
    potrzebuje kliknięć w tym poście do shein, pomożesz? oczywiście odwdzięczę się :)

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html

    OdpowiedzUsuń
  11. nienawidzę kopiowania, przecież każdy umie coś wymyślić własnego! :(
    można się zainspirować, ale żeby kopiować to nie..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zauważyłam, że w blogowaniu dużo osób się kopiuje, być może nawet trochę nie świadomie bo dużo blogów jest bardzo podobnych do siebie :D
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem nie warto kopiować, ponieważ nie ma to najmniejszego sensu. Co nam po tym, że upodobnimy się do kogoś, czy zrobimy coś takiego samego? Nie będziemy oryginalni i tyle ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie, nie domyśliłam się niespodzianki. Co do kopiowania, myśle podobnie, po prost też idą na łatwiznę. Świetne fotki.
    U mnie nowy post, zapraszam.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy i wciągajacy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Lubie tu zaglądać!;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie u mnie nowy post!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    + KLIKNIJ W TEN LINK!
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " CZASNABUTY " I "AREYOUFASHION " DZIEKUJE! :) poklikasz w wishlist na końcu tego postu równiez?
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/08/rozmiar-twojego-ciaa-jest-niewazny-moda.html/

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz coraz więcej osób kopiuje czyjąś prace. Niestety. Najgorsze jest to, że nic nie można z tym zrobić ;/

    http://zaliamoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    Môj BLOG /KLIK/

    PS: Follow for follow? I always follow back! Just let me know! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kopiowanie jest bez sensu :)
    Dziękuje za komentarz, będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz ponownie. Każdy komentarz i obserwacja mile widziana ♥ Miłego dnia i całej reszty wakacji xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny blog :) Obserwacja za Obserwacje? x

    zapraszam http://agatabasiak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wiem co ludzie chcą osiągnąć poprzez kopiowanie. Chyba nie będą z siebie dumni, że ktoś chwali nie ich pracę.
    Zapraszam do mnie na nowy post
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Kopiowanie jest jedna z niewielu rzeczy które naprawdę mnie denerwują.
    Świetne zdjęcia!

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie osoby, kopiując daleko nie zajdą. Śliczne zdjęcia.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Kopiowanie jest bez sensu, a podszywanie się pod kogoś jeszcze bardziej :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Kopiowania jest jedną z najgłupszych rzeczy o jakich w życiu słyszałam. Sama staram się być oryginalna, bo to zawsze wychodzi na dobre;)
    Mój blog (Think Okay)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama zostałam kiedyś skopiowana, przykro mi było gdy patrzyłam, że inna dziewczyna pisze post tak samo jak ja i do tego ma jeszcze ten sam design.. Kopiowanie totalnie nie ma sensu, najlepiej po prostu BYĆ SOBĄ! :)
    Zapraszam do mnie!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kopiują ludzie, który nigdy nic w życiu nie osiągnęli i nie osiągną. Dlaczego? Wcale nie jest tak, że nie mają talentu i muszą korzystać z cudzego. Nie, oni mają talent, tylko w niego nie wierzą, albo boją się go odkryć ze strachu przed wyśmianiem i kompromitacją. Taką osobą na pewno nie jesteś ty. Jesteś otwarta na świat i nie boisz się pisać tego co myślisz. Gratuluję odwagi! A poza tym jesteś naprawdę śliczna i mądrze piszesz, powodzenia w dalszym rozwijaniu pasji

    OdpowiedzUsuń
  27. Kopiowanie to przede wszystkim brak szacunku do autora. Dla mnie to nie do pomyślenia. Określam to jako zwykłą kradzież, ze względu na to, że to nielegalne i podlega karze.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Super,że napisałaś post na taki temat
    zgadzam się z tobą :D
    zapraszam :*
    /beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Kopiowanie to chyba najwieksza głupota jaka można zrobić, ludzie nie doceniają pracy innych

    izzy-bblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Kopiowanie to coś z czym chyba nigdy się nie rozstaniemy. Dziewczyny potrafią skopiować wszystko, nawet nasze prywatne zdjęcia, czy to nie jest okropne ! Wystarczy ruszyć tyłek z domu, wziąć chociażby telefon i ruszyć się nawet do parku cyknąć pare zdjęć i już ! Okropny temat jeśli chodzi o dyskutowanie na jego temat, ale uważam, że to dobrze jeśli blogerki go poruszają. Tobie wyszło to fantastycznie ! :)

    Zapraszam do siebie :*
    http://kaanaasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia i fajny temat na posta! nienawidzę kopiowania to totalny brak szacunku i lekka oznaka lenistwa :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię kopiowania :)
    http://writtenbykinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Masz racje, teraz wiele osób idzie na łatwiznę kopiując co się da.
    Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sie nie domyślam co to za niespodzianka ;>
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com
    Mega zdjęcia ;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę, że kopiowanie wynika z lenistwa, braku kreatywności oraz zazdrości. Nienawidzę tego...

    świetny blog :)
    Obserwuję i zapraszam
    http://messmarii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam pojecia o co chodzi z tym kopiowaiem, jak zaczelam blogowac, a bylo to kilka lat temu to nie mialo nic takiego miejsce, a teraz wszystkie laski na sile chca byc slawne czy co?

    www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Masz rację, raz spotkałam dziewczynę, która w 100% skopiowała mój post... Zero oryginalności :/
    Co powiesz na wymianę komentarzami?
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja w swojej pięcioletniej karierze blogowej też spotkałam się z sytuacjami, że ktoś się pode mnie podszywał, kradł moje zdjęcia i teksty.. z jednej strony jest to naprawdę okropne, bo to przecież prawdziwa kradzież, ale z drugiej strony dało mi to pewną satysfakcję, bo to musiało być po prostu dobre, że ktoś chciał to mieć na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. so nice :)
    Kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nie lubie osob kreujacych sie na kogos innego, coz z wzajemnoscia :)

    http://mikijiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładny design bloga! Niestety coraz częściej spotykamy się z kopiowaniem.., co jest dla mnie naprawdę nie do wytrzymania :/

    milkyalpaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam nadzieję że nikt ze mnie nic nie zgapi od mnie ;)
    Ładne zdjęcia i nie domyślał się co to miało być ...

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne
    http://brooksso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie lubię jak ktoś kopiuje :(


    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Masz racje! Teraz jest wiele blogów, które kopiują myśląc, że będą sławne.
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się! Poklikasz?
    Emotikon smile
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam sytuacje, że ktoś skopiował mój tekst i jest to nie fajne uczucie
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Ludzie kopiują z wiadomych przyczyn - ich życie jest nudne i zazdroszczą :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Post jak zwykle świetny, a ja wpadłam na chwilę zaprosić Cię na KONKURS na moim blogu. :) Do wygrania świetna, bardzo kreatywna książka! Zerknij, może Ci się spodoba i weźmiesz udział? :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  49. świetny post :3
    kopiowanie zdjęć według mnie jest najgorsze ;c

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Kopiują tylko i wyłącznie ludzie nie mający pomysłu na siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. zwykłe kopiuj, wklej. Tacy ludzie nie są siebie warci, nie są kreatywni. Człowiek się stara, a inni to kopiują, żałosne.
    poklikasz u mnie? zostaw coś po sobie! ^^
    MÓJ BLOG- KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne włosy <33

    Zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Masz rację. Kopiowanie jest okropne. Trzeba być oryginalnym! ;)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. kopiarzy coraz wiecej! taka jedna podszywala sie pod bloga naszej kolezanki i zdobywala dla niej falszywe obserwacje - jeszcze gorzej, bo potem ludzie mowili, ze moja kolezanka nie jest uczciwa!;-;
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Mega nie lubie czegoś takiego..]
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie cierpie kopiowania. Sporo osób kopiuje design lucy co jest głupie,bo po co być takim samym jak inni na nie lepiej wymyśleć coś swojego a może nawet fajniejszego ? :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Takjie zachowanie jest po prostu bez sensu, oni szkodzą tylko sobie, nikt nie polubi czyjegos bloga, jeżeli ten ktos nie będzie tam sobą :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi się jeszcze nigdy nie zdarzyło, żeby zobaczyć jak ktoś bezczelnie coś ode mnie kopiuje i mam nadzieję, że mi się to nie przytrafi :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz racje dużo osób kopiuje i podszywa się pod sławne osoby. Po co im to? Może wydaje im się, że są fajni, jednak nie są. Ważne jest by być oryginalnym i być sobą. Liczy się oryginalność . ♥

    Pozdrawiam, http://nastriala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ta laska, która podszywała się pod Kikę ostro przegięła. Ja nienawidzę tego. Kiedyś panna skopiowała cały mój post. Niestety takich ludzi nic nie nauczy..

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)
    Co do posta, to wszystko dobrze ujęłaś, zgadzam się z tobą.

    dariaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo nie lubię kopiowania.

    blog-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. nie którym naprawdę brak oryginalność ...

    http://xxlevxx1.blogspot.com/ zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  65. Mam podobną o tym opinie tak jak ty ;)

    Zapraszam
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgadzam się z Tobą, myślę, że to kopiowanie może wynikać z braku pomysłu na siebie albo kompleksów.. Śliczne zdjęcia :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  67. Śliczne zdjecia, mam podobne zdanie.

    Może obserwacja ?
    http://pantofelekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. super pościak
    Mój blog ->zapraszam
    obserwuję i zachęcam do tego samego

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam podobne zdanie na temat kopiowania :) śliczne zdjęcia

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Mnie strasznie denerwują takie osoby, a miałam już parę takich niemiłych sytuacji!
    Czy mogłabyś poklikać mi w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Dla mnie kopiowanie jest żałosne, bo przecież nic się przez to nie osiągnie.

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  72. Nie rozumiem takich ludzi. Te osoby nigdy nic nie osiągną soim postępowanie.
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Śliczne zdjęcia i świetny post!

    Obs za Obs ( zacznij-napisz u mnie w kom że obs)

    Zapraszam do siebie :D
    Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  74. Najlepiej być oryginalnym! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Mądrze napisany post ;))
    Dla mnie ludzi, którzy kopiują od innych, po prostu nie mają własnego pomysłu na życie. A kopiowanie to ich słaby sposób na to :')
    Super zdjęcia :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie wiem po co ludzie tak oszukują, bo kopiowanie i podszywanie się pod kogoś to oszustwo. Czy oni nie maja własnych pomysłów? Własnych słów? Dla mnie to głupota. Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko:*
    Ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Ludzi, którzy kopiują czasami nie mają pomysłu na siebie i swoje życie, znam parę takich osób :/

    Mój blog- klik! ♥
    Obserwuję ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Kopiowanie jest żałosne ;))
    Fajne zdjęcia.
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  79. Czego ludzie teraz nie zrobią dla popularności :/

    http://ghostcatcher7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Kopiowanie całych postów i designu to przesada:/ Mam prośbę, czy mogłabyś poklikać u nas w kliki w ostatnim poście? To dla nas bardzo ważne, z góry dziękujemy:)+może obs za obs? http://fashiongllam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Kopiowanie jest strasznee, szkoda że ludzie nie mają żadnego wstydu.
    Mój blog-klik!!

    OdpowiedzUsuń
  82. Niektórzy naprawdę nie mają wstydu codo kopiowania.. niestety :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  83. Wow ! Świetny blog i zdjęcia ! Stylizacja również piękna ! Obserwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  84. No cóż, to tylko świadczy o osobach, ktore nie mają swojego stylu i kopiują od innych. Ja nigdy nikogo nie kopiowałam, bo jaki to ma sens?

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  85. True story
    http://kolejnylevel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy