środa, 1 lipca 2015

Rok bloga + Konkurs

Dokładnie 1 lipca 2014 roku, założyłam tego bloga, już dziś mija rok, strasznie do szybko minęło.
Przez rok osiągłam 111 obserwatów, trochę mało, w porównaniu z innymi blogerkami, ale przez pierwsze pięć miesięcy nie przykładałam się do prowadzenia bloga. 1247 komentarzy, dla mnie do bardzo dobry wynik, teraz 90 postów, 11 509 wyświetleń z czego 1 370 w ostatnim miesiącu.
Teraz komentarze najwięcej było przy poście Jak spędzić wakacje?, odbiorców postów mam nie tylko w Polsce, ale też w Stanach Zjednoczonych, Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Indonezjii, Włoszech, Norwegii i Bangladeszu.

Teraz przejdźmy do konkursu.
Są 3 miejsca. 
Nagrody.





*design dla chętnych dlatego z pytajnikiem*
*jeśli masz propozycje na niespodziankę pisz*
*wiem, że mam mało obserwatorów, ale chyba każdemu przyda się mały post promujący*

Warunki:
1. Zaobserwuj mojego bloga + 1 los
2. Polub fanpage klik + 1 los

Dodatkowe:
3. Wstawić podlinkowy baner na bloga + 2 losy
4. Zadać 3 pytania na asku klik + 1 los
5. Udostępnić post konkursowy z fanpage klik

Konkurs trwa do 2 sierpnia 2015 roku do godziny 23.59

Wzór zgłoszenia
Obserwuje jako:
Polubiłam fanpage jako:
Wstawiłam podlinkowy baner na bloga (link)
Zadałam 3 pytania jako:
Udostępniłam post konkursowy z fanpage jako 

*komentarze ze złoszeniami będą opublikowane później, po spradzeniu*

38 komentarzy:

  1. Gratuluje i powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga:) Mam nadzieje, że też po roku osoiagne taki wynik:)
    Zapraszam http://mojemysli-agniecha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja miałam rok bloga w kwietniu :).
    Bardzo fajny blog :).
    -------------------
    Mini konkurs! Kliknij w banner sheinside( sprawdzam) w bocznym pasku.
    Napisz w poście czy kliknelaś i link do bloga.
    A ja wylosuje blogi, które polece w poście, a jeden umieszcze w bocznym pasku 'czytam'.
    Mój Blog - klik!
    -------------------
    zAPRASZAM! I DZIĘKI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Julia Buglinska
    Wstawiłam podlinkowy baner na bloga: be-careful-of-what-you-do.blogspot.com
    Zadałam 3 pytania jako: julinia14

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję tego roku i życzę kolejnych sukcesów!

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję roku bloga i życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu :)
    geek-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pierwszych urodzin bloga! Życzę powodzenia uczestnikom konkursu :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję roku bloga i życzę kolejnych :3 Fajny konkurs :* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! Wytrwałości w dalszym blogowaniu!
    Obserwuję!

    Juliie-blog KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga :) I życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie :)
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję roku bloga!
    powodzenia wszystkim :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i dalszych sukcesów!:D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również gratuluję rocznicy i życzę jeszcze większych wyników w kolejny roku :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wytrwałości! :)
    Blogowanie daje dużo radości :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.

    nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Twój blog jest świetny :)
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuje jako: Martyna Frydrych
    Polubiłam fanpage jako: Martyna Frydrych
    Wstawiłam podlinkowy baner na bloga : http://frydrychmartyna.blogspot.com (jest po prawej stronie, pod resztą gadżetów)
    Zadałam 3 pytania jako: Martyna ;) (login Miillord)
    Udostępniłam post konkursowy z fanpage jako Martyna Frydrych - https://www.facebook.com/martyna.frydrych.3 - jest tu na moim profilu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie gratuluję roku bloga!
    Nie biorę udziału w konkursie, ale nagrody są świetne i życzę każdemu powodzenia :)

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję Ci że wytrwałaś przez rok:) Fajny blog, obserwuję i liczę na to samo :-D
    http://krzysiuglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluję <3 mój blog też wkrótce będzie miał rok :D
    patrycja-paulinaa.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń

  19. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/attack.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje całego roku :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Sandra Kopko
    Polubiłam jako Sandra Kopko
    Zadałam trzy pytania jako Creatively291

    Pozdrawiam :)





    Obserwuję!
    Za komentarz do dwóch najnowszych postów odwdzięczam się czterema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie obserwuję + klikam w bannery, jeśli posiadasz :)
    www.sandrakopko.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje wytrwałości w prowadzeniu bloga :) Życzę Ci mnóstwo inspiracji na kolejny rok! Pzdr x

    P.S. Dziękuję za komentarz u mnie i zapraszam na nowy post z letnimi, ubraniowymi must haves! Powodzenia w zrzucaniu tłuszczyku jak to napisałaś!

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w konkursie! :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja w październiku będę mieć dwa lata :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy konkurs :)

    http://modishness-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Powodzenia w konkursie wszystkim :)

    Poklikasz w linki w tym poście i baner? Za podanie cen daję dodatkowo 2 komentarze (Oprócz konkursu)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/lucluc-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Moonika B.
    Polubiłam Fanpage jako: Monika Błażejowska
    Zadałam 3 pytania jako: @MonisiaBum


    www.monika-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. gratuluję i życzę jeszcze większych osiągnięć w blogowaniu :)
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Powodzenia :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy