wtorek, 28 lipca 2015

Kilka pytań do was, znowu zmiany

Hej, dziś post wyjątkowo lifestylowy, już w niedziele obchodzę swoje szesnaste urodziny. Dlatego wcześniej i trochę później chciałam wprowadzić zmiany. I dlatego proszę was o szczerą opinię mojego bloga. Mam też pytania do was, chciałam w formię ankiety, ale nie do końca wiedziałam jak nią zrobić więc zaczynajmy.

1. Chcieliście serie back to school, czyli powrót do szkoły.
2.  Dodać koloru do designu, bo już sama nie wiem. Jak tak to jaki?
3. Jak przekonać siostrę aby zrobiła mi więcej niż 15 zdjęć?
4. Która nazwa brzmi najlepiej:
1.DIAMOND
2.DIAMANTE
3.DIAMANT
4.ALMAZ
5.DIAMONDI
6.DIAMANTA
7.OLMOS
5. Co chcieliście przeczytać w poście tematycznym
Jak mi się uda to w niedziele coś wam opublikuję, tylko mam nadzieję, że skończę. Robię to już od czerwca, chyba trzeciego, chce aby było dopracowane.








48 komentarzy:

  1. Sama musisz decydować o tym co powinno być na twoim blogu a nie pytać się czytelników, powinnaś zrobić serię back to school raz a jakby się nie spodobała i czytelnicy by nie chcieli to byś kolejnym razem mogła takich rzeczy nie robić:) Nie chcę się obrażać, ale stwierdziłam fakty:)
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Tak! Czekam na serie "Back to school"
    2. Wydaje mi się, że tak jest dobrze, ale jeśli chcesz coś zmienić- to to zrób. Może będzie wyglądać jeszcze lepiej.
    3. Nie wiem.
    4. 1,2 albo 6.
    5. Hmmm... Nie wiem, może o Twojej pasji, o problemach ludzi XXI wieku ? Chętnie bym coś takiego przeczytała. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, które już niedługo :)

    greenskycalms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej brzmi OLMOS, bo wszystkie z Diamant kojarzą mi się z jakimiś blogami. Dodaj kolor :)

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    mój fanpage! kliknij tutaj


    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Tak
    2. Myślę, że byłoby fajnie jakbyś dodała trochę różu czy zieleni :)
    3. Powiedz jej, że są ci bardzo potrzebne ;D
    4. DIAMOND
    5. Może aplikacje na telefon? :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Proponuję zmienić wygląd bloga według Twoich upodobań, a nie naszych. Zastosuj swoje ulubione kolory, ich połączenia a myślę, że będzie ciekawie :*
    Back to school to bardzo fajny pomysł :*
    Jak przekonać sis? Zaproponuj jej jakiś tag zróbcie sobie najpierw jakieś wspólne zdjęcia, albo po prostu powiedz, że jest Ci to mega potrzebne.
    Podoba mi się OLMOS
    Proponuje dodac coś w co mogłabyś cyklicznie odnawiać.

    Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  7. seria Back to school to wspaniały pomysł, czekam na nią z niecierpliwością

    gorąco pozdrawiam,
    http://acia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nazwa 2 najlepsza ;)
    fajne zdjęcia.

    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam twojego bloga i obserwuje go juz od dawna. miło że rozwijasz się w dobrym kierunku! :)
    zapraszam do siebie, poklikasz w linki? to ważne:) - > BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne włosy i super post :)
    świetny blog będę zaglądać częściej
    poklikasz będę wdzięczna

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wg mnie Diamond lub Diamanta najlepsze :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/07/holidays-in-italy.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam na mojego bloga może ci się spodoba :))
    Mój blok - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Doroto,
    Ja ostatecznie myślę, że nie, choć brzmi ciekawie.
    Pozdrawiam.
    http://marcepanowebanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)
    +
    KLIKNIJ W TEN LINK!

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html

    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    mój fanpage! kliknij tutaj

    http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. Podoba mi się ta seria.
    2. Myślę, że można od czasu do czasu coś urozmaicić i pobawić się kolorami.
    3. Zwyczajnie w świecie z nią pogadaj i ją poproś.
    4.Co do nazwy, to nie wiem, nie mam pojęcia.
    5. Hmm może jakąś serie notek wymyślisz? :D
    Mam nadzieje, ze pomoglam :D
    Zapraszam ♥ KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. you have a great blog)
    Do you want us to follow each other on the GFC and to keep in touch?
    I always follow back!
    http://www.mosaictrends.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. 2. ja osobiście wolę stonowane kolory - biało czarny zawsze się sprawdza ! :)
    3. mam ten sam problem z chłopakiem !
    4. 1 nazwa jest w porządku :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Diamond:))

    Poklikałabyś w linki?:) Bardzo proszę, jeśli mozesz:)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. 1. Tak :) Bardzo lubię tego typu posty.
    2. Biel i czerń bardzo dobrze się prezentują, jednak w blogach lubię, gdy jest dodany jakiś kolor. O wiele weselej i pozytywniej odbiera się taki blog. Kolor zależy od Ciebie. Dodaj taki, który Ty lubisz :)
    3. Poproś, wyjaśnij, że nie zawsze jest tak, że wszystkie te 15 zdjęć wyjdą. W najgorszym wypadku ją przekup ;D
    4. 1
    5. Cokolwiek. Lubię, gdy ktoś zaskakuje tematem i nie jest on taki powszechny :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna notka! :D
    zapraszam do mnie blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o nazwę to wydaje mi się, że najlepsza jest Diamanta, ponieważ jest bardzo szybka do zapamiętania:) Fajnie, że wprowadzasz jakieś zmiany:)
    http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. 2 nazwa jest Ok
    potrzebuje kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Diamanta, jeżeli chodzi o nazwę. :-) fajne zdjęcia
    Mój blog - kliknij

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama powinnaś zdecydować co chcesz żeby było na twoim blogu :)
    ładne zdjęcia

    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia :)
    1. Jestem za :)
    2. Myślę, że jasno niebieski byłby odpowiedni ^^
    3. Hmm, nie mam pojęcia,bo nie mam siostry ale myślę że jak ją ladnie poprosisz to zadziala ;)
    4. Diamante brzmi całkiem fajnie :)

    Zapraszam do mnie, liczę na jakiś komentarz, a jeśli spodoba Ci się blog, to na obserwację ;) Zawsze się odwdzięczam, pozdrawiam! :)

    http://artistically-immediately.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najlepsza nazwa jest 6 :)
    Po co więcej niż 15 zdjęć? Według mnie do posta najlepiej dodać 5/6 zdjęć :)

    www.sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. 1. Pewnie, sama będę robiła są serię
    2. Niebieski!
    3. Zaoferuj coś w zamian!
    4. Diamond moim zdaniem brzmi najlepiej
    Obserwuję i liczę na rewanż, zapraszam do mnie!
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wydaje mi się, że to ty powinnać wybrać. To twój blog i powinnaś robić tak aby tobie było dobrze...

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post i śliczne zdjęcia! . .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)

    http://fashionandeuforia.blogspot.com/

    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. Praktycznie na każdym blogu szykuje się ta seria. Tez miałam ją zrobić...hmm ale chyba zrobię coś bardziej oryginalnego. Tobie również życzę dobrego pomysłu. :)
    2. Design jest bardzo ładny! <3 jak będziesz zmieniła nazwę to jednak możesz dodać jakiegoś koloru do nagłówka. :)
    3. Nie musi być aż tak dużo zdjęć. Możesz jednego dnia iść na sesje. Potem drugiego i zbierać zdjęc ile chces do jeden notki :D.
    4. Diamond
    5. Może jakiś przepis kulinarny na lato?
    + ładniejsze by były zdjęcia na dworze. Takie w domu nie wyglądają najlepiej, ale fajnie do nich pozowałaś. :D

    Zapraszam do mnie ! :D
    Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Co do koloru to może coś z żółtym albo niebieskim? :)
    Co powiesz na wspólną obserwację i wymianę komentarzami? Daj znać u mnie ;) http://imagine-day.blogspot.com/- KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  33. 1. Z chęcią poczytam takie posty :)
    2. Ja osobiście lubię szablony białe lub szare.
    3. Na to pytanie nie potrafię odpowiedzieć :)
    4.Diamond
    5.Cokolwiek :) Lubię pomysłowe i zaskakujące posty :)
    Zapraszam do wzięcia konkursu na moim blogu ♥
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. 1. Chętnie przeczytam posty z serii back to school :)
    2. Moim zdaniem każdy design bardziej cieszy oko, jeżeli dodamy do niego trochę koloru, może spróbuj coś związanego z latem, jakieś zielenie lub błękity?
    3. Możesz ją wyciągnąć na sesję, zrobiłaby Ci dużo zdjęć i miałabyś na dłuższy czas z głowy zdjęcia do postów :)
    4. Diamond
    5. Fajnie by było, gdybyś wymyśliła coś, czego u nikogo jeszcze nie było, może chodzi Ci ostatnio po głowie jakiś temat?
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego założyłaś bloga?
    Skąd czerpiesz inspiracje?
    Jakie są Twoje największe pasje? :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, że wprowadzasz zmiany na blogu.
    Ale według mnie to sama powinnaś podjąć decyzje tak aby Tobie odpowiadało.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie by było jakbyś zrobiła tą serię, możesz spróbować dodać koloru do designu- zmiany w życiu, na blogu są potrzebne:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    Twins Life (klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  38. To Twój blog więc dostosuj, go do swoich upodobań i tak wszystkim nie dogodzisz :)
    http://dominikamorys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy