wtorek, 7 kwietnia 2015

Marzenia

Hej. Witam was w poście, którego obiecałam. Czyli w końcu zobaczycie mnie, a nie tylko zdjęcia z internetu, czy robione przez ze mnie. Dzisiaj temat marzenia jakoś mi tak przyszło do głowy jak kładłam się
wczoraj w nocy spać. No to marzenia według mnie możemy podzielić na trzy grupy.
Pierwsza z nich to są marzenia realne, czyli takie, które mogą się spełnić tylko jak nim trochę 
pomożemy swoim działaniem, chyba wiecie o jakie marzenia chodzi.
Następną grupa są marzenia prawie realne, czyli takie, które są do spełnienia przy ogromnej ilości
szczęścia na przykład wygrania jakiś pieniędzy czy czegokolwiek. I ostatnia grupa to są marzenia nierealne,
czyli takie, które sobie wymyślimy, i po prostu na co dzień nie istnieją. Ale dobrze mieć
jakiekolwiek marzenia, nawet te nierealne, zawszę można sobie coś wymyślić, człowiek, wtedy ma większą 
wyobraźnie, a chyba to jest dobre.


A i zapomniałam napisać na początku pierwszy raz pisałam posta wcześniej w zeszycie, a nie od razu na karcie bloggera, i chyba tak będę już robić, chociaż się wcześniej zastanowię, zanim bez sensu opublikuje.
I jeszcze nie więcej niż dwa posty temu wspominałam o bransoletkach, może chcieliście, abym zrobiła konkurs, którym do wygrania byłyby bransoletki, a nie jedna tylko zestaw kilku. Co wy na to?










To chyba na tyle mam nadzieję, że mi pomożecie. Post wam się podobał?
Do zobaczenia w następnym. Może chcecie jakiś temat.

26 komentarzy:

  1. Nie martw się, rodzice na pewno powinni być zadowoleni! Przecież to jest jakieś twoje zamiłowanie, pasja, robisz coś i jesteś aktywna, to jest coś ważnego! :) Ja już obserwuję :) Powodzenia!

    http://itssandradagmara.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto mieć marzenia, każdy powinien je mieć :)

    ♥Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję!
    Rozumiem cię,moi rodzice też nie wiedzą o blogu,bo jak mój brat miał to kazali mu usunąć,bo ''internet to zło'' xD
    Zapraszam cię na mojego bloga,aktualnie prowadzę konkurs,w którym można wygrać wypromowanie bloga,więc myślę,że cię to zainteresuje :) koniec konkursu już jutro po południu!
    1000in1blogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealnie podzieliłaś te marzenia!
    Powodzenia w powiedzeniu rodzicom o blogu. Obserwuję już od dłuższego czasu!
    Jeśli masz chwilkę to byłabym wdzięczna za kliki w serduszka w poście :D
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto mieć marzenia ;)
    http://olaabo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny post :)

    aki-akkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Warto mieć marzenia - Powodzenia w rozmowie z rodzicami ...
    Dołączam do obserwatorów . Pozdrawiam :)KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post.
    Każdy ma jakieś marzenia ale żeby one się spełniły trzeba im trochę pomóc.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rodzice na pewno nie będą kazali Ci usunąć bloga :)) Ja swoim powiedziałam od razu jak go założyłam i wspierają mnie więc Ciebie na pewno też będą :3 Powodzenia!
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam pełno marzeń i codziennie staram się chociaż trochę je spełniać! ;)
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super post :))
    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  12. CUdny blog
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    Mój Blog - klik!-Zapraszam Nowy Post
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post,może wspólna obserwacja? :)
    My też zawsze najpierw piszemy na brudno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba każdy ma marzenia, mam nadzieję, że moje uda się spełnić ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kazdy powinien miec marzenia i dazyc do ich spelnienia ;)
    swietne zdjecia ♥

    dziekuję za kliki ;)
    gertrama
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. prześliczne zdjęcia! :*<3

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :* JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000% ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  17. Każdy z nas powinien dążyć do spełnienia swojego marzenia, nawet tego mniej realnego!

    more-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog ;)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Moi rodzice bardzo dobrze zareagowali na wieść o blogu. Nie powinnaś się tego bać tylko jak najszybciej im powiedzieć. Wytłumacz im że to jest twoja pasja i po części też marzenie. Poprzez pisanie bloga kształtuje się swoją umiejętność pisania poprawia się swoje błędy, wiec jest to nie tylko pasja ale i pomoc w nauce :)

    Zapraszam do mnie ( Jakbyś miała chwilkę bardzo prosiłabym o poklikanie w linki z ubraniami )
    : Mój blog || Kliknij

    OdpowiedzUsuń
  20. Każdy powinien dążyć do spełnienia marzeń :) Ja już dwa swoje marzenia spełniłam, czyli wszystko jest możliwe :)

    okiem-szczurka.blogspot.com ← zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super zdjęcia :)
    piekny wygląd bloga

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już parę swoich marzeń spełniłam,wszystko jest możliwe tylko potrzeba trochę czasu :)
    Obserwuje!:*

    http://snookie-snooki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam mnóstwo marzeń realnych i nierealnych ;) i staram się spełnić je wszystkie ♥
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę ze wszyscy powinniśmy dążyć do naszych marzeń nawet te nie realnie mogą się spełnić:))
    Zapraszam:witkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja a dużo marzeń realnych jak i nie realnych :D
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy