czwartek, 16 kwietnia 2015

Lustro! Najlepszy przyjaciel kobiety.

Hej. Ja zawsze od przywitania hej, nie wiem czy to pisać, bo moja siostra mi się wtrąciła, że zawsze piszę hej, zamiast siema czy cześć. Ale nie o tym post. Już kilka razy widziałam, słyszałam stwierdzenie, że lustro to najlepszy przyjaciel kobiety, ale czy tak naprawdę jest.
Niby dużo spędzamy przed lustrem, dużo czyli w moim przypadku do pół godziny, zwykle dziesięć minut, czyli do jest tak dużo. Wiadomo czasami spędzamy sporo przed lustrem gdy idziemy się na ważne spotkanie, ale czasami przed lustrem tylko stoimy i robiły głupie miny, jak nam się nudzi. Czasami też może robimy fryzury czy też makijaż, aby sprawdzić czy na pasuje. Pościk taki krótki na chyba wszystko napisałam, co zamierzałam, a zdjęcia do postu są przed lustrem, robione aparat w odbiciu, ja nie jestem pewna efektu, ale w łazience jest chyba najlepsze światło. A i jeszcze jedno zamierzam zrobić konkurs, i teraz pytanie, czy dopiero ja będę robić te bransoletki czy na przykład za tydzień z jakimiś lakierami do paznokci i kosmetykami co wy na to.








34 komentarze:

  1. Ostatnke zdjęcie wyszło najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z tym konkursem. Chętnie wezmę udział :D

    Oczywiście zaobserwowałam

    http://martyynaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ahh dobrze powiedziane :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z lakierami supi by bylo!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. łał te zdjecia są piękne :) :)


    obserwuje i licze na to samo

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. Przejrzałam Twojego bloga i strasznie mi się spodobał. Jesteś młodą, śliczną dziewczyną. Chciałabym abyś mi pomogła. Chce pomóc osobą, które są dziećmi alkoholików bądz w pobliżu siebie mają kogoś takiego. Mam nadzieje, że się zgodzisz i pomożesz mi zrobić coś wielkiego. Wystarczy wpis oznaczenie mojego bloga cokolwiek. Nie licze na popularność tylko chce pomóc. Z góory dziekuje.


    http://idealnieniieidealna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgodzę się z tytułem posta. Interesujące zdjęcia.

    Pozdrawiam. :)
    albumcodziennosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. lustro to może nie jest mój najlepszy przyjaciel, lecz w każdy dzień co używam po 89723786328razy

    Pozdrawiamy cieplutko!
    Twins Life(klik)♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Mega post
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny pomysł z konkursem :)

    dziękuje ślicznie za komentarz ♥
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  12. Według mnie nie zawsze lustro jest najlepszym przyjacielem.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie tylko się odbijasz tam zawsze musisz na siebie zerknąć :D czy to lustro czy szyba ;)
    Mój Blog - zerknij! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha zgadzam sie z tobą :D

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. lustro jest najlepszym przyjacielem, bo kobieta zawsze znajdzie go wszędzie i o każdej porze :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Lustro to nieodłączny element w życiu kobiety :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://rozmarzonaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja uwielbiam robić głupie miny przed lustrem, ale przeraża mnie jak wiele czasu mi to zajmuje :p
    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy post.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia ♥ lustro to rzeczywiście najlepszy przyjaciel kobiety :)
    Konkursy internetowe

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny post :)

    Wspólna obserwacja ? lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie spędzam zbyt czasu przed lustrem :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Serdecznie zapraszam do mnie : Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uważam, że lustro to jest przyjaciel kobiety, ale trzeba korzystać z umiarem :D
    może wspólna obserwacja?
    Gabrielle ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Racja, lustro - najlepszy przyjaciel kobiety :)

    Zapraszam!
    Jully-Blog [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoj blog jest mega estetyczny :) Bardzo to lubię ;*
    Mam takie pytanie. Od kiedy prowadzisz bloga??
    Obserwuje ^^
    http://allexsis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post! Lustro zdecydowanie jest najlepszym przyjacielem, a im większe tym lepiej :)
    Co powiesz na wspólną obs?
    http://just-do-one-step.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię lustra :)
    Chciałabym mieć takie duże w pokoju,ale mam mało miejsca.

    zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojj lustro to nie mój przyjaciel nie lubię swojego odbicia :(

    http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy