poniedziałek, 23 lutego 2015

Winter photo.


Hej, dzisiaj zapraszam na zdjęcia robione gdy był u mnie jeszcze śnieg, 
to nie przedłużając zapraszam na zdjęcia.
Oczywiście nie są one robione w jednym dniu.
Tak króciutko napisane, bo po prostu do zdjęć nie mam co pisać,
a u mnie nic się nie dzieję, cały czas siedzę w domu i nie mam do robić.
Dajcie linki do waszych blogów chętnie skomentuje, albo nawet zaobserwuje.
I jeszcze takie pytanko ma któraś lub któryś z myszkę taką hodowlaną
lub miał, potrzebuje pomocy, bo czytałam dużo różnych informacji tylko nie wiem,
które prawdziwe, bo często są sprzeczne ze sobą.

















 Mój ogród


ASK chętnie odpowiadam na pytania.
ZAKŁADKA zapraszam też to tej zakładki jak macie jakieś pomysły na posty.
Jak wam się zdjęcia podobały?

44 komentarze:

  1. W tym roku tylko raz byłam na śniegu... strasznie szybko znikł. I pomyśleć, że kiedyś były takie srogie zimy, a teraz? Teraz praktycznie całą zimę przejmuje wiosna.
    Zapraszam do siebie - KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! :*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia! Najbardziej podoba mi się trzecie od końca :)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie zdjęcia :)
    Obserwuję
    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny blog :)

    http://want-cant-must.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia
    http://koniandvivi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, ale śliczny wygląd. Pierwszy raz widzę taki ekstra designe.
    ✖ Pozdrawiam✖

    MÓJ BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. naprawdę genialny blog, a ten post świetny ♥
    zapraszam cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2015/02/one-year.html

    może obserwacja za obserwację? zacznij a na pewno się odwdzięczę :)
    +jeśli masz sekundkę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki do ubrań

    OdpowiedzUsuń
  9. Już zapomniałam jak to jest mieć śnieg za oknem. Twoje zdjęcia mi o tym przypomniały! :)

    duo-jessie.blogspot.com <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem ładne zdjęcia :)

    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Niestety nie mam i nie miałam nigdy myszki ;/
    Obserwujemy?
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę Ci, że chociaż na trochę mogłaś nacieszyć się śniegiem! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stęskniłam się za tym widokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taką zimę miałam u siebie może przez 2 tygodnie? Chciałabym żeby wróciła, albo żeby zaczęła się wiosna, bo taki listopad w lutym/marcu nie podoba mi się!
    niuntis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nie lubie śniegu ale post i zdjecia fajne !
    zapraszam http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nie było śniegu i bardzo zazdroszczę :3 Ładne zdjęcia.

    kasia-kate1.blogspot.com
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie
    www.stylkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia, niestety nie mam myszki :/

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie też już śniegu nie ma, ale niestety ma spaść w poniedziałek.. :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post!

    Would you like to follow each other?
    let me know if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you!

    http://tomntins.blogspot.kr/

    OdpowiedzUsuń
  21. Powiem ci szczerze że nie zazdroszcze ci śniegu... Ale zdjecia wyszły bardzo ładnie;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo śliczne zdjęcia ! U mnie to raczej jest już bardziej wiosna niż zima :>

    + Zapraszam na konkurs u mnie !
    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. Na szczęści nie ma już śniegu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeju ile śniegu u ciebie!


    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne zdjęcia ♥
    Jeżeli miałabyś chwilkę to bardzo proszę, wejdź do mnie na chwilkę i poklikaj w linki choies, spróbuje się jakoś odwdzięczyć ♥
    Mój blog ||http://karrrblog.blogspot.com/ || Kliknij :)
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. nigdy nie miałam myszki
    ładne zdjęcia :)

    paaula-paulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile śniegu !! :)
    www.blog017.blogspot.com
    NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjęcia :)
    mjakmamuska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne zdjęcia. ;)

    Zapraszam na konkurs!
    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zdjęcia - ŚNIEG!!:*

    OBSERWUJĘ - Liczę, że Ty zrobisz to samo! :)

    Pozdrawiam cieplutko!
    Nasz blog - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie właśnie spadł śnieg. Prześliczne zdjęcia i cudowny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie śnieg był kropciutko, nie mam za dużo jego zdjęć, haha.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Hey :) super post ! :)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie nadinnes.blogspot.com
    wspolna obserwacja ? c:

    OdpowiedzUsuń
  34. O jezu ale biało :3 ładne zdjęcia
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. U mnie śniegu prawie wgl. nie było. Fajne zdjęcia. Jak zobaczyłam jedno, to takie: "hmmmm...czy my czasem nie jesteśmy z jednej miejscowości?" hahaha... Tylko niektóre rzeczy się różnią ;)
    http://natkawariatka98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy