niedziela, 30 listopada 2014

Post gościnny: Feel that moments.

Hejka! :) Dzisiaj, wyjątkowo, nie pisze do Was Dorota. 
Dzisiaj piszę ja - Karolina z bloga http://feel-that-moments.blogspot.com/. Chciałabym się Wam przedstawić, żebyście poznali mnie lepiej
A więc, mam na imię Karolina, ale mówią na mnie Kika. Mam 15 lat i tak samo jak Dorota chodzę do 3 gimnazjum. Hobby, zainteresowania, pasje? Mam ich wiele, chociaż swojego talentu jeszcze nie odkryłam. Kocham sport, gram w piłkę nożną i ręczną. Uwielbiam gotować, a w szczególności piec. Poza tym znam się co nieco na modzie oraz od czasu prowadzenia bloga, interesuję się właśnie blogowaniem. Ponadto uwielbiam pozować do zdjęć jak i je robić. :)
Bloguję dopiero od lutego, a mimo tego, kocham to robić. Weszło mi to już w nawyk, nie wyobrażam sobie przestać. Tematyka bloga to raczej lifestyle. Piszę tu o wszystkim, o czym tylko chcę. Blog powstał z myślą o przyszłości - a mianowicie chciałabym być dziennikarką. Piszę, by doskonalić pisanie samo w sobie. A to, że odkryłam pasję do fotografii i pozowania, było czystym przypadkiem. 
Co jeszcze bym mogła napisać? Myślę, że zachęciłam Was do odwiedzenia mojego bloga:). Pozdrawiam wszystkich czytelników Doroty i dziękuję jej za to, że mogłam tu do Was napisać. Zapraszam do obejrzenia jeszcze paru moich zdjęć♥. 


------------------------------------------------------------------------------------------------------------

A teraz pisze ja Dorota czy chcieliście więcej takich postów, że nie pisze ja tylko ktoś.
Bo zastanawiam się czy kiedyś w przyszłości nie zrobić takiej serii.

A tak w ogóle dziękuje Karolinie, że chciała napisać u mnie ten post.

22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie, promiennie wyglądasz ;)
    mozemy obserwować ;) www.vaguue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia :) Najładniejsze jest to przedostatnie. Ja myślę, że mogło by być kilka takich postów, gdyż są bardzo ciekawe. Pozdrawiam.
    http://kolorowe-zycie-lusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wpaść na Twojego bloga :) Ślicznie wyglądasz!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia. :) Pozdrawiam. wwhatcanisayy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękna jesteś :) Już wchodzę na twojego bloga :)
    julaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny blog <3 OBSERWUJĘ I LICZĘ NA REWANŻ! :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny post, zachęca aby odwiedzić! :) Na pewno zajrzę!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne zdjęcia :) z chęcią wpadnę na bloga

    OdpowiedzUsuń
  9. na pewno zajrzę ♥ cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zachwycona tymi zdjęciami

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja, podobnie jak przedmówczyni, jestem zachwycona zdjęciami! :oo
    Już wchodzę na Twojego bloga, bo jestem bardzo ciekawa, jak tam masz... :D

    mój blog- ultradefensless

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne, dobrej jakości zdjęcia.Bardzo fajny pomysłowy post Kika! Może wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wygląda! Znam ją z bloga i z facebooka. Mamy podobne pasje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie piękne zdjęcia! Zazdroszczę urody ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia!

    Dołączam do obserwatorów tego bloga!
    Pozdrawiam.
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  17. Przedostatnie zdjęcie jest obłędne! <3
    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Post na pewno bardzo zachęca do zajrzenia na blog Karoliny, niestety ja właśnie stamtąd przyszłam haha.
    W sumie to bardzo fajny pomysł, aby od czasu do czasu ktoś inny pisał na twoim blogu post. Ale wg mnie powinno to działać tak, że ktoś pisze u cb, a ty u niego. Wtedy oby dwie osoby mają tez jakieś z tego korzyści :)

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy