sobota, 29 listopada 2014

List do Świętego Mikołaja!

Każdy chyba jak bym mały (i nie tylko) cieszył się że dostanie prezent, 

już w sobotę są mikołajki, stwierdziłam że napisze co chciałabym dostać,
chociaż wiem, że nic nie dostane to może napisze.

Pierwszą rzeczą jest lustrzanka, z pilotem i statywem, abym mogła robić zdjęcia na bloga
i po prostu wyjść sobie z domu i robić, albo iść do lasu,
i nie latać tam i z powrotem, rzeczy ustawić samowyzwalacz,
 może być np. taka z canona

brana stąd
link

link

rzeczy są przydatkowe chociaż mi się podobają

Drugą rzeczą są lakiery do paznokci najlepiej z AVONU, ponieważ są najlepsze dla mnie
łatwo je się nakłada i długo się trzymają

link
Trzecią rzeczą jest sweterek, a może sweterki
link
Czwartą rzeczą jest 100 obserwacji na blogu do końca roku, a najlepiej jeszcze więcej

Piątą rzeczą jest znalezienie prawdziwej przyjaciółki, nawet przez internet

Szóstą jest modelina fimo, ponieważ lubię lepić z modeliny, ale nie mam z czego
link

Siódmą są półfabrykaty, bo przecież muszę na czym to robić, bo zamierzam sprzedać jak wszystko dobrze pójdzie w marcu nazbieram pieniędzy na półfabrykaty
link

Ósmą są myszki, ostatnio bardzo mi się podobają i chciałam je hodować w przyszłości
link
link
Dziewiątą do tego oczywiście klatkę lub samle, tam trochę linków na dole
link
link
link
link

link

i jest jeszcze wiele rzeczy która chciałam bym dostać, ale najważniejsze jest pierwsza, czwarta i piąta.,
Jeszcze laptop by się przydał i wiele innych rzeczy
Mam nadzieję, że was nie zanudziła, linki dlatego żeby nie było że coś ukradłam

Jutro prawdopodobnie post będzie pisać Karolina z bloga klik

A jak was się podoba nowy design

13 komentarzy:

  1. fajny list ;) ja nie wiem co chciałabym dostać ;)
    Może wspólna obserwacja?;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sweterki są idealne na jesień,zimę.
    Wymiana obs? Napisz u mnie
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już wiem co dostaę w tym roku i też marzy mi się lustrzanka,ale to dopiero na urodziny haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł na posta :))
    śliczny swterek <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Też myślę o lustrzance ze statywem i pilotem :)
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również chcę na święta dostać statyw i pilot do aparatu :)
    Śliczny sweterek ;) Ładny wygląd bloga!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. też chciałabym dostać pilot do aparatu :) ciekawy post
    a wygląd bloga bardzo ładny!


    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. myszki są słodkie <3 bardzo fajny list do Mikołaja. Ja napewno chciałabym maszynę do szycia :)
    zapraszamm♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszy to bym raczej nie chciała dostać ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten aparat jest świetny ! ♥

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja lista jest ogromna ale najbardziej przydałby mi się nowy aparat albo chociaż obiektyw ♥

    m-inis.blogspot.com
    zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy