sobota, 11 października 2014

Obiecane zdjęcia!

Hej, 
Ja jak zawsze się spóźniam i w ogóle nie miałam siły tutaj pisać, a do tego wczoraj miałam się wybrać z Kinga, na zdjęcia, ale się trochę rozchorowałam i mam nadzeję, że kiedy indziej pójdziemy na te zdjęcia.

A co do zmiany bloga, powoli zaczynam to wprowadzać, design będzie w odcieniach niebieskich, dlatego, że mam niebieską bluzkę na zdjęciu, które chciałam dać.

























Nie wiem jak wam się zdjęcia podobają, ale te na końcu na których jestem to brat mi robił z zaskoczenia, on się nudził a ja mu dałam aparat żeby mi nie marudził.

6 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :)

    obs/obs?
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. więcej uśmiechu proszę ! :)

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/wyglad-czy-charakter.html

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :*
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są śliczne! Bardzo podoba mi się Twój design bloga :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia *o*
    Deisgn bloga jest fajny,ja sie nie znam na tych wszystkich kodach i innych ._.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy