niedziela, 5 października 2014

Moje plany: Co do bloga?

Hej,
Dzisiaj taki post nie do końca przemyślany, jak to u mnie bywa, otworzyłam kartę bloggera i patrzę, że mam aż osiem komentarzy do potwierdzenia, co u mnie było maksymalnie dwa, nie wiecie jak się ucieszyłam.

Po pierwsze posty: posty będą dwa razy w tygodniu: w środę lub w czwartek i sobotę lub niedzielę, będzie różnie zależy ile będę miała mieć zadania, i o czy będę miała pisać.
I szukam tematów postów, które będą was interesować, bo nie wiem co czym mam pisać, żeby to więcej osób przeczytało.
 Po drugie: Komentowanie postów, innych blogów, będę codziennie komentowała dziesięć postów, a jak nie zrobię tego danego dnia za każdym razem dodaje pięć, oczywiście po przeczytaniu posta, a nie tak jak niektórzy że, fajny post lub fajne zdjęcie, ale przyznam się czasami też tak robię, jak nie mogę pozbierać słów, a zależy mi na skomentowaniu.
 Po trzecie: Zdjęcia, spróbuje dawać więcej swoich zdjęć, ale mam problem, nie chce wam pokazywać, cały czas tych samych ubrać, a też nie chce pokazywać brzydkich, ale mam prawie przygotowane dla was zdjęcie z dzisiaj, zdjęcia nie tylko moje, ale też moich braci(bliźniaków), oni mi też zdjęcia robili.
 Po piąte: Tematyka postów, wiem, że nie wszystkich interesuje co robiłam danego dnia, dlatego spróbuje ułożyć sobie kalendarz gdzie będę pisała nazwy postów, spróbuje, aby było więcej postów tematycznych, o DIY i CIY, miałam dla was przygotowany ciy, ale brat usunął zdjęcia
Po szóste: Design, zamierzam sama zrobić design bardziej jesienny, nie wiem czy mi się uda, ale spróbuje, przecież raz się żyje.
 I to chyba na tyle, jak zawsze przypomnę sobie o czymś później, i przepraszam, za takie zdjęcie, i że tak wyglądam ale robiłam zdjęcia w nocy i za każdym razem zamykałam oczy, to tego mam takie ciemne czoło, ale jestem bez makijażu.

10 komentarzy:

  1. Świetne zmiany!
    Dziękuję za skomentowanie posta, odwdzięczam się :)
    I zapraszam na kolejny post!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze powinnaś pisać w tedy kiedy masz ochotę i wene :) najlatwiec ci bedzie jak zrovisz ankoete i dodasz na bloga w tedy bedziesz wiedziec jakie posty wola twoi czytelnicy :) a jesli sama nie mozesz zrobic designu to poproś kogoś kto to robi :)
    Powodzenia!
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    .
    .
    A u mnie giveaway z firmy choise.com
    Co powiesz na obs za obs ?
    Czekam na odp. u mnie ;
    Możesz kliknąć w banery wszystkich sklepów ? I linki w tym poście ?
    I u mnie na blogu rozdjaemy próbki za darmo!!!!
    Chcesz zrobić post promujący u mnie a ja u ciebie pisz do mnie w komentarzu :)
    ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥ <a http://sawanowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisz wtedy kiedy masz wenę .
    Powodzenia w wykonaniu designu.
    http://ariee-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji planów blogowych ;)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. No to czekamy na zmiany ;)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/10/mint-autumn.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieje ze uda ci sie zresizowac te bloggowe plany
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ZDJĘCIA SĄ CUDOWNE ! <3

    Może wpadniesz do mnie ? i bardzo spodobał mi się ten blog więc może folow for follow?

    http://vicirage.blogspot.com/
    CZEKAM NA CIEBIE VICIRAGE |

    OdpowiedzUsuń
  9. więc życze powodzenia i czekam na zmiany!! :)

    Pozdrawiam
    *Nakioo blog - kllik!*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy