czwartek, 2 października 2014

Modelina

Hej.
Jak wam mija następny tydzień szkoły mi się strasznie nie chce siedzieć na lekcjach, mamy cały czas do 15 oprócz piątku wtedy mamy do 12:10, ale jutro muszę iść jeszcze do spowiedzi i na różaniec, bo jak wiecie w trzeciej gimnazjum jest u mnie w szkole bierzmowanie, ale podpisy i zdawanie modlitw od pierwszej, a w drugiej egzamin. 
Od niedawna interesuje się modeliną, i na dole jest kilka rzeczy, które zrobiłam, niestety nie udało się zgrać wszystkich zdjęć, nie wiem dlaczego.

Jak chcecie to możecie dawać linki do swoich blogów, skomentuje, a jak mi się spodoba zaobserwuje, i dałam sobie takie zadanie, że każdego dnia skomentuje dziesięć blogów.


















Mam nadzieję, że zdjęcia się wam spodobały i zapraszam na grupe Aleksadrasnators, to taka super blogerka, która prowadzi bloga od 2 lat, i zasługuje na grupe.

11 komentarzy:

  1. super zdjęcia:)

    wpadniesz do mnie?
    http://j3lonek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, słodko to wygląda:) heh


    Mam prośbę, Poklikasz w linki pod zdjęciami?
    Mój P.O.S.T - KLIIK
    (wzamian Cie polece)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczności tworzysz
    gratuluję zdolności

    OdpowiedzUsuń
  4. Aleksandrabnators <3 kocham ją
    Może wspólna osberwacja?

    Mój Blog - klliik!♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie ci to wychodzi!
    jak byłam młodsza uwielbiałam bawić się modeliną, ale żadko kiedy, coś fajnego mi wychodziło ;p

    niktniewidzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkości szkoda że sztuczne ... :c
    http://iggynaturalblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. na początku myślałam że to żelki ;D
    http://gold-cherry-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś też takie robiłam ale jak byłam mała - śliczne są :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do Siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia, fajnie wyglądają takie wyroby z modeliny :)) Może sama takie coś zacznę hihi :)
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy