czwartek, 23 października 2014

CIY: Pancakes.

Hej,
pomyślałam, że zrobię dzisiaj ciy, a na końcu będzie wiadomość, no to może zaczynajmy.

Składniki:

 2 szklanki mąki
 2 jajka
 1 i 1/2 szklanki mleka
 75g rozpuszczonego masła
 2 łyżeczki proszku do pieczenia
 1/3 szklanki cukru pudru
 szczypta soli

Sposób przygotowania:

Mąkę przesiewamy, jajka roztrzepujemy, a potem mieszamy z mlekiem i pozostałymi składnikami na końcu dodając masło.
Ostawiamy na 15 minut(ja nie odstawiłam, bo nie przeczytałam do końca, ale i tak były dobre)
Ciasto smażymy na suchej patelni teflonowej, bez dodatkowego tłuszczu, na średnim ogniu, tak długo, aby dać ciastu szansę na wyrośnięcie.

Ja do tego dałam dżem truskawkowy, chociaż miała byś bita śmietana i kiwi, ale brat rozerwał reklamówkę
i wszystko wyleciało, kremówka pękła (opakowanie). a kiwi się zgubiła.















Posta nie będzie w tym tygodniu, ponieważ jutro jadę na rekolekcje i nie ma mnie do niedzieli, może ktoś byłby chętny na post u mnie. Jak tak pisać w komentarzu, a można od razu na e-mail.

7 komentarzy:

  1. Mój tata robi przepyszne panckakes <3
    Zdecydowanie najlepszy 'typ' naleśników :3
    byolqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm ale smakowicie to wygląda :D !


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!
    (zapraszam na konkurs, który trwa do 25.10-włącznie)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny przepis
    Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://ola-olaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. no, chętnie bym zjadła, musiały być przepyszne.
    przepraszam, że ci to piszę, ale chciałabym ci powiedzieć, że powinnaś zwrócić bardzo dużą uwagę na zdjęcia, na tło szczególnie. zdjęcia to jednak bardzo ważna część bloga, to one zachęcają do czytania posta.

    xoxo,
    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham pancakes;d
    Mam prośbę mogłabyś poklikac mi w linki choies? to bardzo dla mnie wazne. Oczywiście sie odwdzieczę i zaobserwuje;p
    Zachecam też innych ;p To tylko chwilka;d Pozdrawiam;d

    http://moohox3.blogspot.com/2014/10/choies-my-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  6. I wytrzymaj na diecie jak tu takie pyszności :))

    Zerknij http://maadeleinefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog ! ♥
    Chyba jestem u Ciebie po raz pierwszy prawda? I wrócę z pewnością bo mega mi się podoba ! ♥
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy