czwartek, 11 września 2014

Wywiad z By-lolka

Hej!
Dzisiaj przychodzę do was z wywiadem z by-lolka, ten wywiad robiłam już w wakacje, ale nie miałam kiedy dać, 
ps. na zdjęcia mam pozwolenie i przepraszam za zdjęcia nie miałam jak ich ułożyć, ponieważ połowa zdania była przed zdjęciem, a połowa za.







Ile masz lat ?
14 lat

Kiedy masz urodzin. ?
Urodziny mam 22 grudnia



Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Założyłam bloga, bo mega bardzo mi się nudziło

Masz fanpage do bloga?
Mam fanpage (FANPAGE LOLKI

Masz chłopaka?

Nie mam chłopaka

Kto ci robi zdjęcia zdjęcia?

Robią mi moje przyjaciółki, starsza siostra i mama

Do której klasy idziesz?

Idę teraz do 3 gimnazjum

Jakie są twoje ulubione kolory moje ulubione kolory?

To biały, fioletowy i czarny

Masz rodzeństwo?

 . Mam rodzeństwo

Moge wiedzieć ile mają lat?

Mam dwie młodsze siostry bliźniaczki, które mają 5 lat i starszą, przyrodnią siostrę, która ma 20 lat.

Ulubiona pora roku?

 Moja ulubiona pora roku, to zima

Ulubiony film/serial?

 Ulubiony serial, to American Horror Story, Pretty Little Liars i Ravenswood, a mój ulubiony film, to LOL i Kobieta w czerni.

Kogo jesteś fanką .?

 Jestem fanką Evana Petersa

W jakim sklepie kupujesz ubrania?

 Ubrania kupuję w wielu sklepach, kupuję to, co wpadnie mi w oko i tak naprawdę nie robi mi różnicy, jaki to sklep.

Farbujesz włosy?

 Nie farbuję włosów. Bardzo lubię mój naturalny kolor, a poza tym nie chcę ich zniszczyć

Jak powstała i co oznacza nazwa Twojego bloga? 

Nazwa mojego bloga miała po prostu w pewnym sensie nawiązywać do mojej ksywki i do tego, że ten blog jest moją twórczością, stąd "by-lolka".

Jak określiłabyś Twój styl? 

.Mój styl jest raczej luźny, sportowy. Nie jestem osobą, która ma wielki problem przy wyborze tego, w co się ubierze. Stawiam na wygodę i ubieram tak naprawdę to, co mam w zasięgu ręki.


Czy są jakieś modele ubrań, materiały lub ich kolory, których nigdy nie założysz?

 Nigdy nie założę dzwonów i spódniczki, która będzie odkrywała mi połowę tyłka

Masz swoją ulubioną markę ubrań?

 Nie mam ulubionej marki.

Stawiasz na ubrania z sieciówek, second handów, portali aukcyjnych czy może znajdujesz perełki na zagranicznych stronach?

 A może łączysz wszystkiego po trochu? 20. Stawiam na ubrania z sieciówek i zagranicznych stron. Nie przepadam za second handami, pewnie dlatego, że nigdy nie udało mi się znaleźć tam nic ładnego

Wolisz buty na obcasach czy jednak stawiasz na wygodne, płaskie obuwie?

 . Zdecydowanie wolę płaskie obuwie. Moje ulubione buty, to Vansy i to właśnie one królują w mojej szafie. W sumie nie mam żadnych obcasów.

Jakie są Twoje inne zainteresowania, oczywiście oprócz mody?

Uwielbiam uprawiać sporty, szczególnie piłkę nożną i jazdę na deskorolce. Również bardzo interesuję się muzyką i oczywiście blogowaniem


Jakie rady dałabyś dopiero co zaczynającym blogerkom?

 Szczególnie radzę, żeby wykazały się oryginalnością i spróbowały pokazać coś, czego jeszcze nie było. Poza tym ważna jest reklama. Ludzie w końcu muszą się jakoś o tobie dowiedzieć.

Kiedy i jak zaczęłaś pisanie bloga, skąd pochodzi Twoja przygoda z blogowaniem?

 Bloga zaczęłam pisać w kwietniu 2013r. Jak to zazwyczaj bywa, efekt nudy

Kto lub co inspiruje Cię na co dzień i w świecie blogowym?
 Haha, nie mam żadnych takich technik. No może dwie...pomysłowość i dystans do wszystkiego wokół.

Twoje plany/projekty na nadchodzące tygodnie i miesiące?
. Nie mam nic specjalnego oprócz planu nagrania drugiego filmiku na mój kanał na yt. Muszę coś wymyślić



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam blog Lolki ♥ Świetny wywiad!
    Moim ulubionym serialem również jest PLL :D

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. masz taką delikatną urodę, ładne zdj! :)
    mogłabyś poklikać u mnie w link? to tylko chwilka :)
    http://czillen.blogspot.com/2014/09/coat.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jest świetny! Uwielbiam jej bloga i dzięki Tobie wiele się o niej dowiedziałam.

    saadejekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wywiad, długi - to mi się najbardziej spodobało :)
    olaani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny wywiad i świetny pomysł. Z chęcią sama przeprowadziłabym go z kimś ciekawym ze świata bloggera!

    http://ja-schizy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy