poniedziałek, 1 września 2014

School tag!

Hej,
dzisiaj taki school tag, to wiec zapraszam. Ja rozpoczęcie roku, miałam od 9:30 w salach, a później 0 10:00 w kościele, dostałam plan lekcji, ale od razu wychowawczyni powiedziała, żeby się po nie nie przywiązywać.

1. o której godzinie zazwyczaj wstajesz do szkoły?
O 6:50, wole być już ubrana zanim moi bracia wstaną, bo jest kolejka do łazienki

2. Czy jesteś najpopularniejsza w swojej klasie?
Nie



3.Czy masz sympatie w swojej klasie ?
Nie

4.Którego masz rozpoczęcie szkoły ?
1 września

5.Nauczycielka jakiego przedmiotu jest twoją wychowawczynią?
Biologi

6. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza.
Nie wiem, chyba z żadnego

7. Z jakiego przedmiotu jesteś najgorsza.
z chemi i angielskiego

8. Czym jeździsz do szkoły ?
Niczym, idę na nogach

9. w czym chodzisz do szkoły ? torba/plecak
Plecak, torba jest nie wygodna

10. Czy cieszysz się ze szkoły ?
Nie, bo będę musiała się dużo uczyć i do tego to ostatnia klasa



+ taka mała informacja posty będą się pojawiać prawdopodobnie raz na tydzień, ponieważ mama zabiera laptop, żeby wziąźć się za naukę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy