poniedziałek, 8 września 2014

One week!

Hej,
Jak możecie się spodziewać po tytule, który nie wiem czy dobrze napisałam opowiem wam coś o mojej szkole.
Jestem teraz w 3 gimnzajum, i moja klasa za bardzo mnie nie lubi, ale nic nim nie zrobiłam, było super dopóki koleżanki się nie powróciły i nie odzywają się do siebie, dzięki temu nasza klasa się trochę podzieliła, ale chcemy aby było normalnie i z wszystkimi rozmawiamy. A jak minął ten tydzień szkoły od razu zapowiedzali nam kartkówki, i będzie trzeba znowu się uczyć, a co do nauczycieli trochę się pozmieniało. Pomieszali nam grupy z niemieckim, i nie jesteśmy zadowoleni, a mamy raz w tym samym czasie niemiecki i angielski, i nie ma jak się wymienić, bo tamta grupa nie chce tego nauczyciela. A we wtorek, jak nie miałam zadania domowego weszłam na dach i zrobiłam kilka zdjęć. A jeszcze w piątek ma rowerze starszego bliźniaka siedział gołąb(sierpówka) i daliśmy go na domek na drzewie, ale wieczorem zleciał, a znowu w sobotę przyleciał i znowu daliśmy go na domek na drzewie i znowu poszedł. A jaki macie plan lekcji a prawie zawsze do 15 oprócz piątku.
To teraz zapraszam na zdjęcia

































I mam do was pytanie czy ktoś ma do oddania lub sprzedania pieska, ale nie dużego!?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy