niedziela, 21 września 2014

Day!

Hej, już mineły trzy tygodnie szkoły, oceny mam nie najlepsze z historii dostałam jedynkę, którą muszę poprawić i dwuje z matematyki, a takto same czwórki z niemieckiego, informatyki, fizyki i zgubiłam coś i nie mogę sobie przypomnieć. Ostatnio zaczełam interesować się modeliną, na dole jest kilka moich rzeczy, wiem że zdjęcia nie są najlepsze, ponieważ bracia się bawili i wybrudzili obiektyw, a ja skapłam się dopiero godzinę temu, a teraz zdjęcia i tak nie wyjdą lepiej niż przedtem. Co do modeliny, to mam tylko fluorescencyjne kolory, i nie mam podstawowych taki jak np. biały, czarny, brązowy, a u mnie w empiku nie ma, dlatego chyba porobię z kolorowych, a później przez internet kupie.

 



 Moje pierwsze kleidło



 dla Kaili(zamierzam jej wysłać?)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy