sobota, 6 września 2014

Anto boy friends tag!

Hej,

dzisiaj przychodzę do was z tagiem 

1. Jaka jest najważniejsza cecha, której szukasz u chłopaków?
przede wszystkim szczery

 2. Jakie cechy od razu powodują, że nie jesteś zainteresowana chłopakiem?                      
Że jest hamski,

3. Jakie cechy wyglądu zauważasz najpierw?  
twarz

 4. Opisz wymarzoną randkę.
Pójść do restauracji lub do kina

5. Kim byłby twój sławny chłopak?
Aktorem

7. Co chciałabyś żeby chłopak robił w związku?
?

 8. Jakiego koloru lubisz oczy i włosy?
Oczy brązowe, włosy brąz


9. Kupuje ci prezent. Co to jest?
2 bransoletki połączone razem jednym serduszkiem krórę można rozpiąć i przyczepić  spowrotem :*

 10. Ulubiony typ chłopaka.
nie wiem




to na tyle wiem że rzadko pisze ale wiecie szkoła

6 komentarzy:

  1. super tag i świetne zdjęcia *,*
    obserwacja za obserwacje?
    zapraszam:

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny tag :))
    Czy mogłabyś zajrzeć do mojej 1 notki i poklikać w linki? To dla mnie bardzo ważne, z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja teraz też rzadko piszę, bo niestety szkoła się zaczęła.
    Fajnie odpowiedziałaś,
    śliczna jesteś.
    http://co-powiesz-na-problemy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny tag, ;) Mnie też odpychają chamscy chłopcy...

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez patrze na twarz :)
    Popracuj na ortografie i pisownie

    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy