poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Urodzinki

Hej, jak wiecie w sobote miałam urodziny, post co dostałam miał być wczoraj, ale nie chciała mi się pisać dlatego jest dzisiaj

dostałam bluzkę
 i buty, baletki, kapcie z biedronki ( bardzo mi się podobały, ale mama powiedziała że są nie dla mnie, a jednak mi kupiła tylko sa za duże)


dostałam również 50 zł
i tort

i mam dla was informacje, nie wiem jak będzie z postami, bo dzisiaj jadę do cioci na wakacje, jest to około 14,8km i będe tam na tydzień, bo mama tylko wtedy ma wolne, a tak to muszę pilnować braci, jadę z siostrą, mam nadzieję, że kilka zdjęc porobimy, tylko będą telefonem, ale spróbuje poprzerabiać
no to tyle, za niedługo będzie wywiad z by-lolk, tak dokładnie wywiad jest juz gotowy, ale muszę nad nim jeszcze popracować

1 komentarz:

  1. Czekam na wywiad! Miłego pobytu u cioci :) Dostałaś bardzo fajne rzeczy, te butki mi się najbardziej podobają ^^
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/ - u mnie na blogu post DIY, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy