piątek, 8 sierpnia 2014

Ulubione blogi.

Hej, jak możecie się domyśleć z tytułu dzisiaj post o moich ulubionych blogach.

Kolejność jest przypadkowa

1. Lucy- prowadzi to dziewczyna w moim wieku, od około stycznia 2012 roku, mieszka w norwegi, ale pochodzi z Gorlic


2.Kaila- Karolina szesnastoletnia dziewczyna, bloga prowadzi od stycznia 2013 roku, pisze bardzo ciekawe posty


3.szczurek- również szesnastoletnia dziewczyna, bloga prowadzi od grudnia 2012 roku a obserwacji ma już ponad 4000


4.by-julqa- trzynastoletnia dziewczyna, ma spotkanie 31 sierpnia w warszawie więcej jest na jej grupie



5.zolly- moja rówieśniczka, chociaż na tyle nie wygląda,za to jest śliczna i ostatnio daję na bloga same sesje



6.asia i ania- kuzynki, przez ostanie 3 posty chodzą na sesje



7.oliwia- 16-letnia dziewczyna bloga prowadzi od marca 2013 roku



8.izilleys- moja rówieśniczka robiła mi szablon na bloga,bloga prowadzi od stycznia 2013 roku


9.by-lolka- blogerka w moim wieku,bloga prowadzi od nie wiem od kiedy
mam z niąprzygotowany wywiad wiec się spodziwajcie

10.i am caterine 14-letnia dziewczyna z polski


11. nikola 14-letnia dziewczyna z kielc


i to wszystkie blogi, ale może lista się wydłuży

7 komentarzy:

  1. Też ueiwlbiam Lucy, Szczurka, Kaile, Lolkę i Julkę! O reszie nie słyszałam, ale już zajrzę na ich blogi :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Oliwię! ;*

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tu, będę częściej wpadać! :))
    + Jeśli klikniesz w rzeczy z ostatniego posta to zareklamuję Twój blog w następnej notce + zaobserwuję
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! + śliczne zdjęcia!;*
    może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?

    jugii.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. następnym razem będzie, bo teraz ma inny post

      Usuń
  5. super post :) uwielbiam dziewczyny które wymieniłaś : )
    świetny blog :))

    obserwuję i liczę na rewanż :)
    zapraszam do mnie http://justyna-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy