wtorek, 12 sierpnia 2014

Tag

Hej, dzisiaj przychodzę to was z tagiem




Jak długie masz włosy?
Gdzieś tak do pasa

Jaki pielęgnacyjny eksperyment wspominasz najlepiej?
Maska kokosowa do włosów

Co robisz w wolnym czasie, gdy nie poświęcasz go na prowadzenie bloga?
Oglądam telewizję, gram w siatkę z siostrą lub w nogę z braćmi

Uważasz siebie za optymistkę, realistkę czy pesymistkę?
Mieszana

Czy lubisz babskie wyprawy do centrum handlowego?
Tak, ale zwykle chodzę z siostrą lub mamą, bo za bardzo nie mam dobrych koleżanek, ale raz byłam z koleżanką na zakupach na mikołajki





Jaką ciekawą książkę ostatnio przeczytałaś i możesz polecić innym?
Pierwszą książke z 52 sagi Tajemnice Wodospadu

Jakiej muzyki słuchasz?
Różnej, nie mam jednego gatunki


Jaka jest Twoja pierwsza myśl po przebudzeniu?
Jak jest na dworze i co muszę dzisiaj zrobić

Jesteś osobą o anielskiej cierpliwości czy raczej nerwusem?
Raczej nerwusem

 Co było powodem podjęcia decyzji o założeniu bloga?
Nie miałam nic to roboty w wakację prawie całe oprócz ostatniego tygodnia jestem w domu



 Na bezludnej wyspie bezwzględnie musiałabyś mieć ze sobą...
Laptop, będę tak mogła się kontaktować i pisać bloga

  Czy jest coś, co zawsze działa na Twój uśmiech Smile?
Nie

Jakie jest Twoje największe odkrycie kosmetyczne?
Kremik z AVON'u, miód i mleko na usta, skórki i łokcie


Jaka jest Twoja ulubiona część garderoby?
Szerokie bluzki

Czy jest coś (film, książka, komiks, serial itd.) co możesz polecić?
Violetta, wiem że wiekszość jej nie lubie ale ja tak niestety są powtórki 1 sezonu, a 3 dopiero w listopadzie


Gdybyś mogła być jednego dnia niewidzialna, albo jednego dnia mogłabyś latać, co byś wybrała

Niewidzialność



Jeśli mogłabyś mieć dowolną umiejętność, to co by to było?
Nie wiem, może zatrzymywanie czasu


Zanim wypuściłabyś złotą rybkę z powrotem do wody, jakie trzy życzenia byś wypowiedziała?
Żeby spotkać moich idoli, być ładniejsza i chudsza, i mnieć lustrzankę



Najczęściej odwiedzany blog 
Wszytkie zaobserwowane blogi jak są nowe posty


 Największa życiowa gafa 
Nie wiem

 Ulubione śniadanie 
Parówki, jak zwykle u mnie w niedziele


 Ulubiony program w tv 
Nie wiem


to ostatnie moje ulubione, zdjęcia z wakacji muszę jeszcze przerobić i będe dawała co trochę

4 komentarze:

  1. Myślę, że przyjemniej oglądałoby się zdjęcia, jeśli byłyby lepszej jakości :) Ale TAG bardzo fajny :)

    www.tematyczniekosmetycznie.blogspot.com
    Rozdanie z okazji 10,000 wyświetleń - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag :)
    jestem u Ciebie pierwszy raz i dużo się dowiedziałam ;))
    zapraszam Cię do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nie wytrzymałabym bez laptopa, musiałabym go mieć :)
    Śliczne zdjęcia! Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy