piątek, 1 sierpnia 2014

Tag: Moje blogowe sekrety!

Hej, dzisiaj przychodzę do was z postem, moje blogowe sekrety, i przepraszam, że nie pisałam, ale mój pies umarł i byłam i nadal jestem trochę załamana i przepraszam ze wszystkie błędy, ale brat po raz drugi zepsuł nowego laptopa no to zaczynamy za dokładnie 23 godziny i 35 minut mam urodziny, czyli o 13:05


No to zaczynamy



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Bloga prowadzę dokładny miesiąc, a posty staram się publikować codziennie, nie napisałam posta codzinnie chyba 4 razy

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
3-4 i patrze na obserwatorów i komentarze

3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Wie tylko siostra, ale zamierzam powiedzieć jak będę miała więcej obserwatorów

 4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Diy;e, tematyczne

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Że mają tyle obserwatorów, w tak krótkim czasie

6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, ja z kosmetyków na tylko, podkład, puder, kredkę do oczu, ale jej nie używam, tusz i szminki

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Nie

8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?
Mam więcej pomysłów, a każdy komentarz powoduje, że chce mi się go prowadzić dalej

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
wymyślam, czasami, od innych blogerek, ale to z takich dawnych postów

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
Nie wiem że początki są trudne i się nie poddaję

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 
Że posty są rzadziej niż raz na miesiąc, czasami, design jak jest ciemny

i to na tyle już za 23 godziny i 27 minut mam urodziny 
15 lat już jutro




1 komentarz:

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy