poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Mój dzień

Hej, ten post miał być inny, ale zmieniłam zdanie, Wczoraj wróciłam od cioci, oglądałam Twoja twarz brzmi znajomo, i poszłam spać.
A dzisiaj wstałam o 8:04 nie chciało mi się spać i do tego bolą mnie plecy po obu stronach jak się ruszam. Miałam iść do tesco, ale mama powiedziała żebym jeszcze poczekała na promocję, no i nie poszłam, za to poszłam to babci, poczytałam gazety, poszłam zapłacić rachunki i wróciłam do domu.
W gazecie u babci znalałam przepis na pizzerinki i je zrobiłam, ale wcześniej poszłam do fresh marketu, kupić składniki

 

Od razu daję przepis, który miał być w tamtym zaplanowanym poście

składnki:
-ciasto francuskie
-pomidory i papryka
-ser feta
-tymianek (ale ja wole bez, dałam a później trochę odgarniałam)

Jak zrobić:
rozpakować ciasto francuskie, szklanką wykrawać kółka, ale pamiętać aby trochę zamurzyć w mące, żeby się nie przyklejało, pokrocić pomidora na kawałki i odsączyć wodę, pokrocić trochę papryki, i fety, i ułożyć według uznania na koniec posypać tymiankiem

Piec w 200 st. C 15 minut

ja zrobiłam też sałatkę z pomidora i fety która mi została (zdjęcie nie wygląda za ładnie)
Jak miałam zacząć pisać posta to tata mnie zawołam, bo kogut uciegł, tak mam koguta, bo wujek wczoraj dał, siostra chciała dać mu wodę i uciekł bo źle trzymała klatkę, jak miałam bo łapać strasznie się wystaraszyłam, że mnie udziubie, na szczęście mam takie na chcwasty i za to uciekł ja z jednej, a tata z drugiem i kazał mi go złapać albo przepędzić w jego stronę na szczęcie tyła tam taka blacha i jak tam trochę poszedł i mu wyjście założyłam i na szczęśnie go złapał

a póżniej zbieram czernice, miałam zrobić zdjęcie, ale się strasznie pochmurzyło i pada, więc zdjęcia nie wychodzą za ładne

i mam propozycje zostania konsultanką avon jak myślicie zostać, pogłam bym zarabiać od 15-40 %


1 komentarz:

  1. Możesz zostać tą kolsuntantką :) Będziesz mogła na coś uzbierać :> Mniam, ale narobiłaś i smaka! Ja niestety jestem na diecie więc nie mogę sobie przyrządzić takiego przysmaku :/
    Zapraszam na nowy post u mnie! http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zaobserwowałeś napisz, jeśli mi się spodoba zaobserwuje
Za wszystkie komentarze dziękuję ! :)
Jak prosicie abym ja kliknęła w linki zawsze to robię, ale jestem za leniwa, aby do napisać i nie chce dawać krótkich komentarzy